پیشکسوت فوتبال گفت: نفت تهران در حال حاضر در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و با بهترین خط حمله و دفاع به راحتی تیم‌های بزرگ را از سر راه خود برمی‌دارد.

به گزارش مشرق، ناصر فریاد شیران درباره وضعیت تیم نفت تهران اظهار کرد: تیم نفت تهران در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران بدست آورده که خیلی از تیم‌های دیگر با هزینه‌های بالا نتوانسته‌اند به این جایگاه برسند.

وی تصریح کرد: همان طور که نظاره گر هستیم باشگاه نفت تهران با 7 برد و 6 مساوی و 2 باخت بهترین نتایج را کسب کرده است و از لحاظ مقایسه با دیگر تیم‌ها کمترین باخت را در لیگ دارد و این موضوع نشان دهنده این است که این تیم دروازه‌بان خوب و خط دفاعی قابل قبولی دارد.

وی افزود: این تیم در گلزنی نیز بعد از تیم صدرنشین جدول از بهترین خط حمله برخوردار است و تمام شواهد نشان دهنده این است که نفت تهران هم در گلزنی و هم در خط دفاعی عملکرد بسیار قابل قبولی تا به اینجا از خود به نمایش گذاشته است و کمترین گل خورده را در بین تیم‌های دیگر لیگ برتری دارد.
فریاد شیران عنوان کرد: با توجه به بازیکنان جدیدی که این تیم جذب کرده و بازیکنانی که از تیم خارج کرده است توانسته با بازی‌های خوبش نمایش مناسبی را برای هواداران از خود به جای بگذارد.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که علی پور نقش قابل قبولی در خوب نتیجه گرفتن این تیم داشته است و خوب است که بدانیم زحمات این فرد نباید از ذهن‌ها فراموش شود.

پیشکسوت فوتبال گفت: در حال حاضر این تیم توانسته که در لیگ برتر بماند و با عملکرد خوبش نشان می‌دهد که به بلوغ کامل رسیده و به راحتی می‌تواند تیم‌های بزرگی چون سپاهان، استقلال، پرسپولیس،‌فولاد را از سر راه خود بردارد.

وی افزود: تیم نفت یکی از نمایندگان موفق در جام باشگاه‌های آسیا است و جا دارد از افرادی که برای این تیم زحمت فراوانی کشیده‌اند تشکر کنم و حضور نعمت‌اللهی،‌محمد علی پور، رحیم ایرانیان، شیبانی، عماد حسینی، شاه کرمی و علی نژاد در این تیم باعث شده که نفت تهران جزو بهترین تیم‌های لیگ برتری به حساب بیاید.

کارشناس فوتبال گفت: نفت تهران از تیم‌های قابل قبولی است که حاشیه ندارد و به همراه مربی آینده دار و جوانی چون علیرضا منصوریان می‌تواند با بازیکنان جوانش به راحتی تیم‌های بزرگ را شکست دهد و به قهرمانی برسد و من به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ نفت تبریک خود را اعلام می‌کنم و به جایگاه نفت در رده دوم جدول افتخار می‌کنم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر از تیم نفت تنها پور علی گنجی برای تیم ملی دعوت شده است و انتظار من از کی روش و فدراسیون فوتبال این است که دید بهتری نسبت به نفت تهران داشته باشند چرا که این تیم بازیکنان و دروازه‌بان قابل قبولی دارد که می‌تواند برای تیم ملی حضورشان موثر باشد و دعوت نشدن افراد بیشتری از نفت یک ظلم است که به این تیم وارد شده است.

فریاد شیران تصریح کرد: در حال حاضر نفت تهران می‌توانند نماینده شایسته در لیگ قهرمانان آسیا باشد و به همین خاطر نیاز به حمایت بیشتری دارد و به نظر من قهرمانی این تیم دور از دسترس نیست و با توجه به شناختی که از کادر فنی و بازیکنان دارم مطمئن هستم که می‌تواند موقعیت قابل قبولی را در جام باشگاه‌های آسیا بدست آورد.

وی افزود: روزهای خوبی را برای کادر فنی و بازیکنان پیش بینی می‌کنم و امیدوارم همه کمک کنند تا این تیم به جایگاه اصلی‌اش برسد و به عنوان یکی از نمایندگان نتایج قابل قبولی را بدست آورد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس