کد خبر 367733
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توقف مقابل درب پارکینگ(اتومبیل رو) واحدهای مسکونی برابر ماده ۱۶۳ آیین نامه راهنمایی و رانندگی ممنوع و جریمه آن ۳۰۰ هزار ریال است.

به گزارش مشرق، سرهنگ 'عین الله جهانی' روز دوشنبه افزود: توقف مقابل ساختمان های شخصی و دولتی واقع در خیابان و یا کوچه نیز شامل همین قانونی می شود و برهمین اساس توقف مقابل درب حیاط و یا پارکینگ واحدهای مسکونی نیز ممنوع و تخلف محسوب می شود. وی اظهار کرد: ایستادن و یا توقف وسائط نقلیه در پیاده روها، مقابل ورودی خیابان ها، جاده ها، کوچه ها و یا ورودی و خروجی درب های اتومبیل رو ساختمان ها براساس ماده ۱۶۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی ممنوع است.

سرهنگ جهانی با اشاره به گلایه شهروندان مبنی برتوقف وسائط نقلیه در مقابل درب های ورودی و یا پارکینگ (اتومبیل رو) واحدهای مسکونی، گفت:ماموران پلیس راهور در خصوص خودروهایی که مقابل درب پارکینگ ساختمان ها پارک شده ، اعمال قانون خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مواجه شدن با این مشکل، می توانند موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ یا ۱۲۰ اعلام تا ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن اعمال قانون با متخلفین برخورد کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ebrahim ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    با این مدیران فرهنگی و آموزشی ...
  • احسان ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    دمشون گرم. خدا خیرشون بده که همچین قانونی گذاشتن... برای خودم خیلی پیش اومده که ماشینشون رو جلوی درب منزل پارک کردن و منو از کارو زندگی انداختن...از این به بعد با قانون طرفن! مثل اینکه اگه رو سر ملت زور نباشه، جوابگو نیست.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس