کد خبر 367450
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید، برخی از بازیکنان سرباز با برافراشتن پرچم ایران در میادین مختلف نسبت به کسی که دو سال را در پادگان سپری می‌کند کمک بیشتر و موثرتری می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی نسبت به شرایط بازیکنان سرباز اظهار نگرانی کرد و گفت: اگر شرایط کنونی برای بازیکنان سرباز ادامه پیدا کند فوتبال ایران دچار لطمه جدی می‌شود و باید هر چه زودتر راهکاری را برای این امر در نظر بگیریم. شرایط یک فوتبالیست حرفه‌ای در زمان رسیدن به سن سربازی متفاوت از سایرین است. این بازیکنان باید در بهترین شرایط فوتبالی خود به خدمت سربازی بروند و همین هم سبب از بین رفتن شرایط ایده‌آل بسیاری از آنها می‌شود.

این کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: البته در نظر گرفتن تیم‌های نظامی برای بازی کردن بازیکنان سرباز هم چندان مناسب نیست. مگر چند نفر از این بازیکنان می‌توانند در تیم‌های تراکتورسازی و ملوان پا به توپ شوند؟

پنجعلی با بیان این که در صورت مهیا شدن شرایطی برای خدمت بازیکنان سرباز در باشگاه‌های خود می‌توانیم شاهد از بین رفتن این مشکلات باشیم، خاطر نشان کرد: اگر بازیکن پس از اتمام دوران فوتبال حرفه‌ای خود به نوعی دیگر بتواند خدمت سربازی را انجام دهد و یا در باشگاهی که در آن بازی می‌کند دوران سربازی را طی کند می‌توانیم شاهد بهبود اوضاع کنونی در زمینه بازیکنان سرباز باشیم.

او افزود: یک بازیکن فوتبال در رده ملی می‌تواند پرچم کشورش را در رویدادهای مختلف برافراشته کند و این خدمت بالاتری از خدمت سربازی است که دو سال را در پادگان سپری می‌کند.

این کارشناس فوتبال ایران در مورد شرایط بازیکنانی که کارت های معافیت آنها ابطال شده نیز گفت: می‌توان با در نظر گرفتن جریمه‌ای مالی این بازیکنان را تنبیه کرد.

پنجعلی خاطرنشان کرد: برخی از این بازیکنان در سطح ملی برای کشور خود افتخارآفرینی می‌کنند و نباید کاری کنیم که فوتبال آنها برای همیشه نابود شود. باشگاه‌هایی که این بازیکنان را در اختیار دارند می‌توانند با پرداخت مبالغی جریمه این اقدام بازیکنان خود را بپردازند.

او ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا این بازیکنان هم چنان بتوانند فوتبال خود را ادامه دهند. بازیکنانی همچون ماهینی، پولادی و افشین که در شرایط خوبی به سر می‌برند نباید برای همیشه فوتبال خود را کنار بگذارند.

این کارشناس فوتبال ایران با بیان این که سازمان نظام وظیفه باید با مدیریتی درست این بازیکنان را کمک کند، گفت: اگر شرایطی فراهم شود که بازیکنان سرباز بتوانند با پرداخت مبالغی سربازی خود را بخرند کمک زیادی را به فوتبال ایران ‌کرده‌ایم.

پنجعلی خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری پول‌هایی که از بازیکنان سرباز دریافت می‌کنیم، به بخش‌های بسیاری می‌توانیم سر و سامان دهیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    حرف شما منطقی ولی کسیکه کارت جعلی تهیه میکنه مجرمی هست که به کشورش خیانت میکنه هر کس که باشه
  • احمدی ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    آقای پنجعلی نمیدانند که قهرمانان ملی که قهرمان بشوند و پرچم ایران را بالا ببرند طبق قانون معاف میشوند اما ما فوتبالیست نداریم که برای ایران قهرمانی کسب کرده باشد. بجز شکست ورزشی و افتضاح اخلاقی
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    مگه استقلال و پرسپولیس دولتی نیستند ؟؟؟ اینا در غالب امریه به این دو تا تیم هم میتونن برن
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    کجای حرفش منطقی هست؟ یه بازیکن فوتبال ارزشش از سرباز بیشتره ؟ اینها تو لیگ ایران هم به زور بازی میکنن ، میخوان برن لیگ اروپا فتح کنن پرچم کشور بالا ببرن. قهرمان سربازی هست که لب مرز با اسلحه از وطن وناموسش دفاع میکنه نه اینها
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    آقای پنجعلی شما خودت چه گلی به سر کشور زدی که داری از مجرم دفاع میکنی؟ نظر ندی بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس