کد خبر 367224
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹

طبق گزارش رسانه‌های عربی، مهاجم عربستانی الهلال به مدت هشت ماه از حضور در میادین فوتبال محروم خواهد بود.

به گزارش مشرق، در حالی که ناصر الشمرانی، مهاجم الهلال عربستان به همراه اسماعیل احمد از امارات و خلفان ابراهیم از قطر کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2014 است، حالا خبر می‌رسد که این بازیکن عربستانی به دلیل ضربه‌ای که به صورت مدافع وسترن‌سیدنی پس از پایان دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا زده با محرومیت هشت ماهه‌ای مواجه شده است.

بر اساس گزارش سایت «الوصل»، حمید آل‌شیبانی، نایب رئیس یمنی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از شروع مراسم شصتمین سالگرد تأسیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در شهر مانیل فیلیپین فاش کرده است که ناصر الشمرانی به مدت هشت ماه از حضور در میادین مسابقه محروم شده است.

بر اساس این گزارش هنوز AFC به فدراسیون فوتبال عربستان محرومیت این بازیکن 31 ساله را اعلام نکرده است و این بازیکن تنها از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا محروم شده و می‌تواند در لیگ داخلی کشورش بازی کند و تیم ملی عربستان را نیز در جام ملت‌های 2015 آسیا همراهی کند. البته AFC این گزارش را که ساعاتی پیش از شروع مراسم انتخاب بهترین‌های سال آسیا منتشر شده، تأیید یا تکذیب نکرده است.

الشمرانی پس از پایان بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا که با برتری یک بر صفر وسترن‌سیدنی استرالیا خاتمه یافت ضربه سری به صورت متئو اسپرانوویچ، مدافع حریف زد. این مهاجم 31 ساله با 10 گل‌زده پس از آسامو جیان، مهاجم غنایی العین امارات دومین گلزن برتر این رقابت‌ها در فصل 14-2013 بود.

نماینده استرالیا در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گلی که در ریاض کسب کرد موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس