کد خبر 366696
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

آفرینواره عاشورایی اروند در دو شهر آبادان و خرمشهر با نمایش ۵۲ عنوان فیلم کوتاه و حضور گروه‌های تولید فیلم از پیاده‌روی زائران حسینی در منطقه مرزی شلمچه برگزار می‌شود.

آفرینواره عاشورایی اروند برگزار می‌شودبه گزارش مشرق - آفرینواره اروند با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند از تاریخ 14 الی 18 آذرماه در دو شهر آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد. این آفرینواره در دو بخش نمایش فیلم و تولید فیلم از پیاده‌روی بزرگ زائران حسینی در مرز شلمچه برگزار خواهد شد.

طیبه فلکیان سرپرست امور استانهای انجمن سینمای جوانان در خصوص بخش نمایش فیلم گفت: 52 فیلم کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی که از بین تولیدات فیلم‌سازان سراسر کشور انتخاب‌شده از تاریخ 14 الی 18 آذرماه در دو شهر آبادان و خرمشهر به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی محل نمایش فیلم‌ها را در شهر آبادان سالن مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و در شهر خرمشهر سالن خلیج‌فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر اعلام کرد.

وی درباره آمار فیلم‌های رسیده به دبیرخانه آفرینواره گفت: تعداد 162 فیلم از مراکزی چون صدا و سیما، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران و فیلم‌سازان آزاد به دبیرخانه آفرینواره رسیده است که از این بین 52 اثر با نظر هیئت انتخاب آفرینواره اروند: طیبه فلکیان، احسان همتی و مجید عیدان برای نمایش در جریان برگزاری آفرینواره انتخاب شده‌اند. وی همچنین از سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند به‌عنوان دبیر این آفرینواره نام برد.

منبع: خبرگزاری بین‌المللی قرآن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس