کد خبر 366476
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

اسطوره سابق فوتبال برزیل اعلام کرد که شرایط خوبی دارد و مشکلش جدی نیست.

به گزارش مشرق،‌ پله پس از عمل جراحی و بیرون آوردن سنگ کلیه اعلام کرد حال عمومی‌اش خوب است. این اسطوره 74 ساله 13 نوامبر تحت عمل جراحی قرار گرفت اما دوشنبه دوباره در بیمارستان بستری شد. گزارش‌های رسانه‌های دنیا اعلام کردند که دارنده سه عنوان قهرمانی در جام‌جهانی تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است.

پله در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: سلام به همه؛ می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم تا به شما اعلام کنم که حال من خوب است. امروز (پنج‌شنبه) در بخش مراقبت‌های ویژه نبودم و تنها اتاق ویژه‌ای به من اختصاص داده شد و این فقط به خاطر خصوصی بودنش بود.

وی ادامه داد: از تمام کسانی که به عیادت من آمدند، تشکر می‌ کنم. واقعا می‌‌خواهم به درمان ادامه دهم و در آرامش دوران نقاهت را پشت سر بگذارم. از ابراز محبت و حمایت شما سپاسگزارم. خدا را شکر می‌ کنم که وضعیتم مسئله جدی‌ای نیست.

اسطوره سابق فوتبال برزیل خاطرنشان کرد: به دنبال این هستم که تعطیلات پیش رو را در کنار خانواده‌ام سپری کنم و سال جدیدی را با سلامتی‌ای که بازیافته‌ام، آغاز کنم. سفرهای خارجی زیادی را نیز برنامه‌ریزی کرده‌ام. متشکرم.

بیمارستان آلبرت انیشتین در سائو پائولو نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: بهبودی در وضعیت سلامتی ادسون آرانته دو ناسیمنتو (پله) مشاهده شده و وی در یک واحد درمانی جداگانه تحت مراقبت خواهد بود. وی در حال حاضر به صورت موقتی بدون نیاز به درمان‌های دیگر تحت مراقبت برای سنگ کلیه قرار دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس