کد خبر 323182
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

رکورددار پله نوردی جهان گفت: بنده هفته گذشته در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها انتقاداتی به عملکرد هیئت بوکس استان داشتم که در پی انتشار این انتقاد هیئت بوکس استان در ابتدا شیفت ورزشم را لغو و پس از آن از رفتنم به سالن بوکس مشهد جلوگیری کرد.

به گزارش مشرق، ارشاد روح بخشیان رکورددار گینس و جهان که پله‌های برج میلاد را به صورت لی‌لی بالا رفته و همچنین رکورد برعکس دویدن جهان را در اختیار دارد عصر دوشنبه با حضور در جمع خبرنگاران در مشهد از کم لطفی هیئت بوکس خراسان رضوی گلایه و اظهار کرد: بنده در حال حاضر خودم را برای شرکت در مسابقات جهانی بوکس تایلند آماده می‌کنم.

وی افزود: هفته گذشته با یکی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای داشتم که در این مصاحبه نسبت به عملکرد هیئت بوکس خراسان رضوی انتقاداتی را مطرح کردم که در پی انتشار این انتقاد هیئت بوکس استان در ابتدا از شیفت آموزشی بنده را لغو و پس از آن از ورودم به سالن تمرین بوکس مشهد جلوگیری کرد.

روح بخشیان با بیان اینکه بنده تنها نماینده ایران در مسابقات جهانی بوکس تایلند هستم گفت: مسابقات تابلند هفته آینده برگزار می‌شود و بنده مجبور هستم در پارک ملت مشهد تمرینات آمادگی‌ام را انجام دهم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس