کد خبر 365978
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارندگی‌ها طی روز آینده در تهران به طور موقت، متوقف می‌شود، گفت: با ورود سامانه بارشی جدید انتظار می‌رود از روز جمعه تا اواسط هفته آینده بارندگی‌‌‌ها در پایتخت تداوم یابد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، درباره شرایط جوی کشور طی روزها‌ی آینده اظهار داشت: هم‌اکنون در بسیاری از مناطق کشور شاهد بارش برف و باران هستیم و انتظار می‌رود با ورود سامانه جدید بارشی طی روز آینده بارندگی‌ها تداوم یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: با ورود سامانه جدید بارشی طی روز آینده بارندگی‌ها در مناطق واقع در غرب، شمال غرب، سواحل و دامنه‌های البرز تداوم خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تهران تا اواخر امروز بارش باران را تجربه خواهد کرد، بیان داشت: این در حالی است که طی روز آینده این کلانشهر بارش قابل ملاحظه‌ای را شاهد نخواهد بود.

گودرزی در ادامه یادآور شد: البته با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید انتظار می‌رود بارندگی‌ها در پایتخت از روز جمعه آغاز و تا اواسط هفته آینده ادامه یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره نوسانات دمایی نیز یادآور شد: دمای هوا در صبح دو روز آینده در تهران کاهش محسوسی خواهد یافت ضمن آنکه روند کاهش دمای هوای این کلانشهر در هفته آتی ادامه می‌یابد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس