فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور با اقتدار ما در عرصه دریا ها حاصل و ادامه عملی راه شهدا است.

به گزارش مشرق، امیر دریاردار «حبیب الله سیاری» شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان نیروی دریایی در تالار دریای نور ستاد این نیرو افزود: افتخارات و اقتدار نیروی دریایی حرکت عملی در راه امام حسین(ع) و راه شهداست.

وی با اشاره به استقلال و خود باوری همه نیروهای نظامی کشور افزود: استقلال و خود کفایی در عرصه های آموزش، نگه داری و تعمیرات اساسی تجهیزات، ساخت ناوچه های همچون جوش و پیکان ، تعمیر و نگه داری و ساخت زیر دریایی و بالگرد، استقلال در بکار گیری تاکتیک و تکنیک های رزمی همه و همه از برکت ادامه راه شهدا و در سایه زعامت مقام معظم رهبری است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور در خلیج عدن و دریای سرخ را یکی دیگر از برکات ادامه راه شهدا دانست و گفت: نیروی دریایی هم اکنون در هزارها کیلومتر دورتر از مرزهای کشور با اقتدار از منافع اقتصادی ایران دفاع می کند و به پاسداری از ارزش ها و اهداف شهدا مشغول است.

امیر دریادار سیاری عبور از کانال سوئز و حضور در دریای مدیترانه و اقیانوس هند را از دیگر افتخارات نیروی دریایی عنوان کرد و افزود: برقراری امنیت کامل برای عبور کشتی های تجاری کشور نشانه هماهنگی علم ، صنعت، سیاست و نیروی نظامی است.

وی با اشاره به اقتدار و باور قدرت نیروی دریایی از سوی دیگر کشورها، ادامه داد: نیروی دریایی علاوه بر برقراری امنیت برای کشتی های عبوری ایران بیش از 20 مورد نیز به کمک کشتی های کشورهای دیگر برای رهایی از حمله دزدان دریایی عملیات انجام داده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به خانواده شهدا گفت: همه این موفقیت ها حاصل اجرای سخنان امام (ره) و در خدمت ولایت بودن است و ما مصمم به ادامه راه شهدا هستیم.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس