کد خبر 365448
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران در مورد حضور در این تیم و تصمیم نهایی فدراسیون تا روز چهارشنبه به مسئولان فرصت پاسخگویی داد.

به گزارش مشرق، حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید فوتبال ایران بعد از جلساتی که با کمیته فنی و توسعه فدراسیون برگزار کرد و گزینه‌های هدایت تیم ملی امید مشخص شد، با زلاتکو کرانچار برای حضور در تیم ملی امید مذاکره کرد و حتی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم با این مسئله موافقت کرد تا همه منتظر حضور این مربی در ایران باشند.

حتی کرانچار با حضور در اردوی تیم ملی امید ایران در قطر عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت و در مذاکراتی که با کاشانی انجام داد توافقات اولیه در مورد مبلغ قرارداد و زمان آن حاصل شد.

حضور کرانچار زمانی قطعی می‌شود که وزارت ورزش با حضور این مربی در ایران موافقت کند. گفته می‌شود وزارت ورزش با این مسئله مخالف است و آنها مجوز حضور این مربی را نداده‌اند. طی قانون جدیدی که اخیرا بحث آن مطرح شده وزارت ورزش باید با در مورد استخدام مربیان جدید با صدور تائیدیه موافقت خود را اعلام کند که کمیته صدرو مجوز تائید استخدام مربیان خارجی با جذب کرانچار مخالف است!!!

گفته می‌شود 2 تیم ایرانی هم خواهان جذب کرانچار هستند و پیشنهاداتی هم به این مربی ارائه کرده‌اند که این پیشنهادها هم به لحاظ مالی بالاتر از پیشنهاد فدراسیون فوتبال هستند.

کرانچار به مسئولان فدراسیون اعلام کرده تا روز چهارشنبه در مورد حضور این مربی در تیم ملی امید و شرایط قرار داد پاسخ قطعی را اعلام کنند که در غیر اینصورت او در مورد آینده کاری خود تصمیم خواهد گرفت.

مردم و مسئولان با توجه به ناکامی 40 ساله تیم ملی امید در راستای راهیابی به المپیک خواهان رسیدن به آرامش هستند. بعد از برکناری نلو وینگادا از سمت مربیگری تیم ملی امید و مشکلاتی که در این راستا به وجود‌ آمد، این تیم اکنون به آرامش رسیده و چندی قبل با برگزاری اردوی قطر که یکی از بهترین اردوهای تیم‌‌های ملی فوتبال ایران در چند سال اخیر بود، بازیکنان توانستند در فضایی خوب و با آرامش تمرینات و بازی‌های دوستانه بسیار خوبی برگزار کنند. اردوی قطر جزو معدود اردوهای تیم ملی امید بود که  هیچ‌کدام از بازیکنان مشکل خروجی نداشتند.

در حال حاضر مسئله کرانچار جدیدترین چالشی است که پیش روی تیم ملی امید قرار گرفته و باید دید مسئولان این تیم چطور این مشکل را حل می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس