کد خبر 365404
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

عضو جديد هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در واکنش به پيشنهاد براي رياست هيءت مديره اين باشگاه گفت: من اگر بتوانم از عهده هر کاري در اين باشگاه بر بيايم آن را مي‌پذيريم.

به گزارش مشرق، جعفر کاشانی در خصوص دربی روز گذشته پایتخت بیان کرد: به نظرم دربی از نظر فنی حرف برای گفتن داشت. وقتی تیمی بازی را باخته است و با تغییراتی که اعمال می‌کند نتیجه را بر می‌گرداند دلالیل فنی دارد و کاری به این نداریم که این نکات فنی چگونه به اجرا در آمده است.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که این اواخر در پرسپولیس وجود داشت بازیکنان و کادر فنی نشان دادند که شایستگی‌های زیادی دارند. کادر فنی با تعویض‌های خود قابلیت‌های بالای فنی را نشان داد. به نظرم پرسپولیس و استقلال همیشه تیم‌هایی هستند که در کورس به سر می برند و فقط باید به سمت باشگاه شدن بروند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: نگاه مسئولان باید به این دو باشگاه عوض شود. باید این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند تا مردم به طور مستقیم در کارهای این باشگاه دخالت داشته باشند و دولت هم نقش نظارتی داشته باشد تا این دو باشگاه روندی صعودی داشته باشد.

کاشانی با اشاره به حرکت عالیشاه بعد از گل دوم تیم پرسپولیس گفت: به نظرم در این باشگاه کار فرهنگی صورت نگرفته است و حرکت عالیشاه هم نشان داد که واقعا باشگاه نیاز به کار فرهنگی دارد. کاملا واضح است که باید این بازیکن از قبل توجیه می‌شد ولی این کار صورت نگرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد هیات مدیره را برای پذیرش ریاست این هیات می پذیرد، خاطرنشان کرد: باشگاه خانه ما است و همه در خدمت پرسپولیس هستیم. باید بگویم که عنوان هیچ وقت به کسی شخصیت نمی‌دهد ولی اگر پیشنهاد بدهند و بتوانم از عهده هر کاری بر بیایم با تمام وجود قبول می‌کنم.

کاشانی ادامه داد: خوشبختانه پیشکسوتان این باشگاه افتخار آن هستند. باید از همه پیشکسوتان استفاده کرد و من هم اگر بدانم موثر وافع می‌شوم در هر زمینه پیشنهاد بدهند می‌پذیرم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس