شهرآورد شماره 79 پایتخت احتمالا 13 میهمان تازه وارد را به خود خواهد دید.

4بازیکن اصلی استقلال تجربه داربی ندارندگروه ورزشی مشرق - امروز سرخابی ها در ایستگاه آخر نیم فصل نخست لیگ چهاردهم نفراتی را با خود به شهرآورد تهران آورده اند که تاکنون سابقه حضور در دربی بزرگ پایتخت را نداشته اند.

6 پرسپولیسی و 3 شانس مسلم
در اردوی سرخپوشان اسامی 6 تازه وارد به دربی به چشم می خورد که از میان آنها تنهایک نفر در ترکیب اصلی خواهد بود و 2 نفر هم – به طور حتم- شانس بازی در دیدار امروز را خواهند داشت.

مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی قطعا در ترکیب خواهد بود.
محمد عباس زاده مهاجم موفق و تازه از بند مصدومیت رها شده اولین دربی اولی قرمزهاست که به ترکیب اصلی حمید درخشان کاملا نزدیک است. محمد فصل قبل موفق نشد در هیچ کدام از دربی ها برای پرسپولیس به زمین بیاید و امروز از این بابت انگیزه فوق‌العاده ای دارد.
مهدی طارمی که این فصل به جمع سرخپوشان پیوسته با زدن 3 گل و ارسال 3 پاس گل دیگر مهره قرمزها در فاز تهاجمی است که احتمال حضورش در میدان زیاد است.
 دیگر دربی اولی های پرسپولیس را سوشا مکانی، مهدی جعفرپور و احمدنوراللهی هستند که سوشا به علت اشتباه مرگبارش در دیدار قبلی و نیز آمار خوب نیلسون در دربیهای گذشته شانسی نخواهد داشت و دو نفر دیگر شاید در جریان دیدار و بر حسب نیاز وارد میدان شوند.

استقلال و ستون‌های دربی ندیده
به گزارش مشرق، شاید مشکل بزرگ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در دیدار امروز تیمش برابر پرسپولیس آشنا نبودن چند چهره شاخص تیمش با فضای دربی باشد. امروز بدون شک محسن فروزان در درون دروازه، میلاد شیخ فخرالدینی در سمت راست خط دفاعی و هافبک، امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی و سجاد شهباززاده در نقش یک مهاجم حمایت کننده، مردانی هستند که در ترکیب اصلی آبی ها قرار خواهند گرفت.
 به عبارت ساده تر ژنرال آبی ها هیچ چاره ای ندارد تا در پست‌های یاد شده به مردان کارساز اما دربی ندیده اش اعتماد کند. مردانی که پیش تر در کوران مسابقات بین المللی و لیگ برتر امتحان خود را پس داده اند اما به هر تقدیر استرس بازی در دربی را لمس نکرده اند و شاید این نکته در دقایق ابتدایی بازی روی کیفیت کارشان تاثیر بگذارد.
استقلالی ها به جز 4 بازیکن یاد شده، خرسند نیا، مگویان و یعقوب کریمی را در لیست دربی اولی هایشان دارند که شانس بازی آخرین نفر در دیدار امروز بسیار زیاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس