کد خبر 364016
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نگرانی‌هایی نسبت به ورود تندروهای اصلاح‌طلب به وزارت علوم دارد، گفت: فرهادی سابقه مدیریتی مطلوبی دارد و باید موضعش در قبال فتنه را مشخص کند.

به گزارش مشرق، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه ارزیابی مجلس از وزیر پیشنهادی علوم چیست؟ توضیح داد: آقای فرهادی سابقه مدیریتی وزارت و فعالیت در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت را در کارنامه خود دارد.

وی اضافه کرد: این گزینه از لحاظ ظرفیت‌های مدیریتی ایرادی ندارد و در سطح قابل قبولی فعالیت‌های اجرایی داشته است اما در فتنه 88 نامه‌هایی را امضا کرده‌اند که حتماً در این زمینه نیاز به توضیح وجود دارد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: وزیر پیشنهادی علوم باید به این موضوع اشاره کند که موضع‌اش نسبت به آن روزها چیست؛ مجلس نگرانی‌هایی نسبت به ورود تندروهای اصلاح‌طلب به وزارت علوم دارد، همان حلقه‌های پشت پرده‌ای که این وزارتخانه را مدیریت می‌کردند و حتی حاضر شدند آقای فرجی‌دانا را قربانی کنند تا این حلقه‌ها حفظ شوند، ایشان نسبت به این حلقه‌های تندرو اصلاح‌طلب باید تکلیف خود را روشن کند.

نادران همچنین ابراز امیدواری کرد که موضع وزیر پیشنهادی علوم در قبال فتنه و نحوه اداره این وزارتخانه به نحوی باشد که بتواند رأی خوبی از خانه ملت کسب کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در صورت کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس طوری رفتار کند که تجربه‌ آقای فرجی‌دانا در قبال ایشان تکرار نشود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس