کد خبر 363190
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فاصله یک روز مانده تا آغاز آخرین دور از مذاکرات ایران و گروه 1+5 برای رسیدن به توافق جامع هسته ای، بار دیگر دست به کار شده و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از به ثمر رسیدن این گفتگوها به کار گرفته است.

به گزارش مشرق، هافینگتون پست نوشت: "بنیامین نتانیاهو" شب گذشته در تلویزیون آمریکا حاضر شد و با دشمن خواندن ایران برای آمریکا، درباره انجام توافق با تهران به واشنگتن هشدار داد. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات خود از همان عباراتی استفاده کرد که چند روز قبل نیز برای برحذر داشتن آمریکا از انجام توافق با ایران بر زبان جاری کرده بود. 

نتانیاهو در این سخنان خود گفت: ایران متحد شما نیست، ایران دوست شما نیست، ایران دشمن شماست. 

وی سپس با اشاره به سربریده شدن پنجمین گروگان آمریکایی توسط داعش مدعی شد که این گروه تروریستی و ایران تهدیدات مشابهی را علیه دموکراسی غرب ایجاد می کنند. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: القاعده و داعش از یک سو و ایران و حزب الله از سوی دیگر منطقه را به سوی درگیری نظامی پیش می برند. آنچه ما می خواهیم این است که هیچ یک از این گروه ها به سلاح های کشتار جمعی دسترسی نداشته باشند.  

آخرین دور از از مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 برای رسیدن به توافق جامع هسته ای تا تاریخ 24 نوامبر (سوم آذر) از فردا سه شنبه در وین با ناهار کاری "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران، و "کاترین اشتون" مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا، که همچنان ریاست مذاکرات را بر عهده دارد آغاز می شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس