کد خبر 363073
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

برخی از مشاغل در سرتاسر دنیا که با ریاضیات و مسائل مربوط به آن سروکار دارند درآمد چندان بدی ندارند.

شغل‌های پول‌ساز برای علاقه‌مندان ریاضی+جدول به گزارش مشرق، ریاضیات از جمله درس‌هایی است که در دوران مدرسه کمتر دانش‌آموزی پیش می‌آید که به آن علاقه داشته باشد و اکثراً تصور می‌کنند که آموزش‌های ریاضیات برای آن‌ها در آینده کاربردی ندارد.

بااین‌حال اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به ریاضیات و مسائل مربوط به آن علاقه‌مند هستید باید بدانید که برخی از شغل‌ها در سرتاسر دنیا که با ریاضیات و مسائل مربوط به آن سروکار دارند درآمد چندان بدی ندارند.

طبق آخرین گزارشی که از در وب‌سایت Payscale منتشر شده است. متوسط حقوق برای مشاغلی که ریاضیات نقش اصلی را در آن‌ها بازی می‌کند به‌طور میانگین، سالانه 70 هزار دلار است.

درحالی‌که متوسط درآمد سالانه میانگین همه رشته تنها 58 هزار دلار است. برخی از عناوین شغلی مانند تحلیلگر آماری و متخصص داده‌ها حقوقی بیش از 100 هزار دلار در سال دارند.

برای رتبه‌بندی این عناوین شغلی که همگی دانش ریاضیات را به‌عنوان اولویت نیازهای خود دارند، وب‌سایت Payscale میزان حقوق تعداد زیادی از افراد را که 5 تا 8 سال سابقه کار در عنوان شغلی مرتبط با رشته ریاضیات را داشته‌اند را مورد برسی قرار داد متوسط حقوق هرکدام را برای رتبه‌بندی عناوین شغلی استفاده کرده است.

در جدول زیر این عناوین شغلی با میزان متوسط حقوق و میزان تحصیلات موردنیاز برای آن را مشاهده می‌کنید.
شغل‌های پول‌ساز برای علاقه‌مندان ریاضی+جدول
منبع: بازار خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عاشق ریاضیات ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 1
    ولی درکشور ما ریاضیات بی کاربردترین وبی ارزشترین رشته هاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس