کد خبر 362369
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

تاریخ ثبت‌نام برای شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94 آخر بهمن‌ماه سال‌جاری است و زمان برگزاری آزمون سراسری نیز به دلیل تقارن آن با ماه مبارک رمضان در روزهای 22،21 و 23 خرداد ماه سال 94 برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر شکلی کنکور سراسری سال 94 در کشور خبر داد و گفت: زمان برگزاری آزمون سراسری به دلیل تقارن آن با ماه مبارک رمضان در روزهای 22،21 و 23 خرداد ماه سال 94 برگزار می‌شود. ابراهیم خدایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنکور سراسری سال 94 از نظر تاریخ ثبت‌نام و تاریخ برگزاری آزمون با تغییراتی همراه است.

وی تصریح کرد: تاریخ ثبت‌نام برای شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94 آخر بهمن‌ماه سال‌جاری است و زمان برگزاری آزمون سراسری نیز به دلیل تقارن آن با ماه مبارک رمضان در روزهای 22،21 و 23 خرداد ماه سال 94 برگزار می‌شود.

وی به ارائه راهکارهایی برای شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94 پرداخت و افزود: با وجود استرس در دانش‌آموزان که امری طبیعی به‌ نظر می‌رسد اما شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری باید بدانند که سئوالات خارج از چارچوب کتاب نیست.

خدایی مأموریت‌های این سازمان را سنجش علمی و ارزشیابی آموزشی و تضمین کیفیت آموزش عالی دانست و افزود: استقرار نظام کارآمد سنجش و ارزشیابی آموزش کشور در کلیه سطوح و مقاطع مختلف تحصیلی، سنجش و اندازه‌گیری و ارزیابی دانش داوطلبان متقاضی ورود به آموزش عالی کشور در سطوح مختلف آموزشی و ارزیابی و اعتبارسنجی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانش‌آموختگان در راستای تضمین کیفیت آموزش عالی از اهداف اساسی سازمان سنجش آموزش کشور  است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • doodomeh ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    اگه به فکر استرس دانش آموزا هستین آزمون سراسری و از آزاد جدا کنین!
  • زهرا ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    خواهشن کنکورو حداقل بندازین 28 .29.30 خرداد.تو روزای 21.22.23 امتحان داریم خودمون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس