کد خبر 362358
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر شکلی کنکور سراسری سال ۹۴ در کشور خبر داد.

 به گزارش مشرق، ابراهیم خدایی در جمع خبرنگارن اظهار کرد: در کنکور سراسری سال 94 با تغییر شکلی از نظر تاریخ ثبت نام و تاریخ برگزاری آزمون روبرو هستیم.

وی افزود: تاریخ ثبت نام برای شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94 آخر بهمن‌ماه سال‌ 93 بوده و زمان برگزاری آزمون سراسری نیز به دلیل تقارن آن با ماه مبارک رمضان درروزهای 22،21 و 23 خرداد ماه سال 94 برگزار خواهد شد.

خدایی به ارائه راهکارهایی برای شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94  پرداخت و افزود: با وجود استرس در دانش‌آموزان که امری طبیعی به‌ نظر می‌رسد اما شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری بدانند که با برنامه‌ریزی دقیق، توکل به خداوند، تلاش و جدیت اطمینان داشته باشند که سئوالات خارج از چهارچوب کتاب نیست و با آرامش کامل می‌توانند موفقیت خود را در این آزمون شاهد باشند.

تعیین وزیر علوم نیازمند تعامل مجلس و دولت

معاون وزیر علوم با اشاره به مشخص شدن وضعیت وزیر علوم خاطر‌نشان کرد: با توجه به‌این‌که وزارت علوم یکی از وزارتخانه‌های کلیدی در توسعه علم و فناوری کشور محسوب می‌شود بنابراین نیازمند رفع این دغدغه در اسرع وقت در کشور می‌باشم.

وی خاطر‌نشان کرد: از آنجایی‌که مشکلات وزارت علوم تمامی ندارد بنابراین شاهد تغییر مدیریت متوالی  در این وزارتخانه  هستیم.

خدایی گفت: در صورت تعامل مجلس و دولت در انتخاب وزیر پیشنهادی و بررسی سیاست‌ها و اهدافش امیدواریم هر‌چه زودتر این دغدغه برطرف شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس