کد خبر 362349
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

فرمانده پلیس استان دیاله از انجام عملیات سنگین نظامی در اطراف سد العظیم واقع در شمال بعقوبه و آزادسازی این منطقه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرتیپ ستاد جمیل الشمری از درگیری‌های سنگین نیروهای ارتش عراق با تروریست‌های داعش در اطراف سد العظیم در شمال بعقوبه خبر داد و گفت: در این درگیری‌ها ۳۰ تن از عناصر داعش به هلاکت رسیدند که شماری از آنان چچنی و یا تبعه کشورهای عربی بودند.

فرمانده پلیس استان دیاله افزود: در عملیات سنگین اطراف سد العظیم (۸۰ کیلومتری شمال بعقوبه) نیروهای ویژه ارتش با کمک داوطلبان شرکت داشتند.

سرتیپ الشمری تأکید کرد که والی داعش و مفتی این گروه تروریستی در این عملیات به هلاکت رسیدند و هر دو تبعه کشورهای عربی بودند.

این مقام امنیتی اضافه کرد که نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروهای مردمی برای آزادکردن منطقه سد العظیم از ۳ محور به این منطقه حمله کردند و ضمن به هلاکت رساندن شماری از عناصر داعش ۳ دستگاه خودروی نظامی آن‌ها را نیز منهدم کنند.

وی اظهار داشت که منطقه سد العظیم و اطراف آن به ویژه روستاهای کشاورزی و مجموعه اداری کاملا آزاد شده و هیچ اثری از داعش در این مناطق باقی نمانده است.

الشمری خاطرنشان کرد که نبرد سد العظیم مهم‌ترین مراکز ارتباطی داعش بین دیاله و صلاح الدین را قطع کرد، درنتیجه این امر موجب افزایش ثبات و امنیت کل مناطق العظیم می‌شود.


منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    این بیسیم ایرانی دست این ژنرال عراقی مایه عزت و سرافرازی و اقتدار ما ایرانی هاست زنده باد ایران عزیز
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    دوست عزیز شما از کجا تشخیص دادی ایرانیه ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس