کد خبر 362131
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: علیپور دیگر سمتی ندارد و اجازه دهد ما کار خودمان را انجام دهیم.

به گزارش مشرق، علی اکبر محمدزاده درباره زندانی شدن محمد مایلی‌کهن سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: موضوع بین محمد مایلی‌کهن و علی دایی شخصی است و از دوستان می‌خواهیم که حتی‌المقدور مسائل شخصی را در خارج از فوتبال مطرح نکنند چون این مسئله به یکپارچگی فوتبال ما آسیب‌ می‌رساند.

وی تصریح کرد: با زندانی شدن مایلی‌کهن، موجی به راه افتاده است که نباید این مربی فوتبال به زندان انتقال داده می‌شد که من هم با این مسئله موافقم اما اعتقاد داریم که نباید مظلوم‌نمایی کرده و دایی را مقصر بدانیم. افراد نباید باعث شوند که دیگران از آنها شکایت کنند. اهالی فوتبال را توجیه کرده بودیم که حریم افراد را حفظ کنند و اگر مطلبی دارند در کمیته اخلاق و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مطرح کنند.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم، دو طرف باید توجه کنند که موضوعات خود را در خارج از فوتبال انتقاد ندهند. کمیته اخلاق از این اتفاق ناراحت است و از طریق دفتر این کمیته با علی دایی تماس می‌گیریم تا از مواضع خود کوتاه بیاید.

محمدزاده در مورد اظهارات علیرضا علیپور که گفته بود پیگیر پرونده جادوگران در فوتبال خواهد بود، گفت: از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و یا خود علیپور بپرسید که چه کسی رئیس کمیته اخلاق است و چرا باید علیپور پیگیر این مسئله باشد؟ از دوستانی که دیگر سعادت کار کردن  با آنها را نداریم و آشنا به مسائل حقوقی نیستند، می‌خواهیم به این مسائل ورود نکنند.

وی در خاتمه عنوان کرد:علیپور دیگر سمتی ندارد و اجازه دهد ما کار خودمان را انجام دهیم. باز هم تاکید می‌کنم افراد از اظهارنظر حقوقی که به آن آشنایی ندارند، پرهیز کنند و آن را به حقوقدانان و قضات بسپارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امید ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    دایی عزیز زیادی گذشت کرد باید همون دفعه اول نمیگذشت تا این آدم متملق حساب کار دستش میومد
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    آفرین آقا امید، با نظرت موافقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس