کد خبر 362109
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:مگر مایلی کهن قتل انجام داده که به زندان بیفتد؟

به گزارش مشرق،حمید درخشان درباره شرایط سرخپوشان و آماده سازی پرسپولیس برای دربی عنوان کرد:شرایط بسیار خوبی داریم.تمرینات خوبی را انجام دادیم و می خواهیم با ارائه یک بازی منطقی و زیبا سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره اینکه پرسپولیس امروز تمرین سخت بدنسازی را سپری کرد گفت:من احساس می کنم که بازیکنان از نظر شرایط ایده آل بدنی دور هستند.ما از این فرصت استفاده کردیم تا بدن بازیکنان را به شرایط ایده آل برسانیم و در بازی دربی از این نظر مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جلسه ای که با کادر فنی پس از پایان تمرین داشت گفت:ما باید یک برنامه ریزی کامل و منسجم داشته باشیم.به همین دلیل تصمیم گرفتیم با کادر فنی جلسه ای داشته باشیم.در این نشست برنامه کاملی را از نظر بدنی و تاکتیکی تدوین کردیم و کاملا طبق برنامه پیش می رویم.

وی درباره اینکه آیا می تواند در دربی شکست ناپذیری اش را حفظ کند اظهار داشت:دربی بازی است که همه به دنبال بازی زیبا و تماشاگرپسند هستند.ما هم سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.نتایج دربی هیچ گاه قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است اما من امیدوارم در دربی برنده باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره زندانی شدن محمد مایلی کهن گفت:برای خودم،پرسپولیس و شخص علی دایی فوق العاده متاسفم.محمد مایلی کهن به گردن همه ما دین دارد.حتی اگر او سرمربی تیم ملی نبود چه بسا فردی به نام علی دایی در فوتبال ایران شناخته نمی شد.مگر مایلی کهن قتل انجام داده که به زندان بیفتد؟

وی افزود:هر اتفاقی بوده صحبتی بوده میان استاد و شاگرد.واقعا برای دایی متاسفم که نتوانست خودش را کنترل کند.متاسفم برای این فوتبال که پیشکسوت و استخوان خرد کرده اش باید راهی زندان شود.وقتی این اتفاقات می افتد دیگر باید از بازیکنان چه انتظاری داشت و چگونه به آنها گفت به حاشیه نروید.ما خودمان در حاشیه هستیم و نمی توانیم به آنها چیزی ارائه کنیم.


منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    آقای علی دایی چرا با این کار خودتان را تخریب میکنید .
  • مصطفی ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    متاسفم برات مشرق که چرا هیچکدوم از نظرات منو چاپ نکردی
  • شهاب ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    متاسفم برای تیم محبوبم پرسپولیس که پیشکسوتشان امثال مایلی کهن و درخشان هستند. من نمیدونم اگه ما تو مسایل دیگران دخالت نکنیم چی ازمون کم میشه ؟ حرمت همیشه کوچیک و بزرگ نداره وقتی مایلی کهن هیچ حرمتی برا دیگران قائل نیست همون بهتر که از این فوتبال حذف شه.
  • امید ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    درخشان تو واسه خودت متاسف باش که با لابی گری و کثیف بودن روابط روی نیمکت پرسپولیس نشسته ای و گرنه در حد و اندازه ای نیستی که بخوای راجع به علی دایی نظر بدی ضمنا مشرق هم ظاهرا کاملا جانبدارانه عمل میکنه از حدود 30 پیام بنده فقط 3تاش رو گذاشتید متاسفم براتون
  • شهاب ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    متاسفم برای تیم محبوبم پرسپولیس که پیشکسوتشان امثال مایلی کهن و درخشان هستند. من نمیدونم اگه ما تو مسایل دیگران دخالت نکنیم چی ازمون کم میشه ؟ حرمت همیشه کوچیک و بزرگ نداره وقتی مایلی کهن هیچ حرمتی برا دیگران قائل نیست همون بهتر که از این فوتبال حذف شه.
  • امید ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    واقعا گل گفتی متاسفم واسه خودمون که پیشکسوتامون امثال درخشان و استیلی و مایلی کهن هستند
  • امید ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    دایی اسطوره ای است که عمرا تخریب بشه
  • ایرج ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    متاسف برای خودمان و این فوتبال . پرسپولیس فقط دهه شصت یادش بخیر
  • ایرج ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    متاسف برای خودمان و این فوتبال . پرسپولیس فقط دهه شصت یادش بخیر
  • ترک ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    شماها که با قلدری تیم غصب کردین و در عین ناشایستگی تیم به اون بزرگی را صاحب شدید حتما باید برای خودتون متاسف باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس