کد خبر 362012
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

سفارت امریکا در جمهوری آذربایجان به گزارش روز دوشنبه یک روزنامه انگلیسی واکنش نشان داد.روزنامه تایمز مدعی مذاکرات ایران و امریکا در این کشور برای افتتاح دفتر تجاری امریکا در ایران شده بود.

به گزارش مشرق، روزنامه ایران در ستون " دیگه چه خبر" امروز چهار شنبه خود نوشت؛ همزمان با مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در عمان،صفحه khamenei.ir در توئیتر، در نوشته‌ای به زبان انگلیسی با عنوان « چرا رهبر انقلاب از مذاکرات هسته‌ای حمایت می‌کنند؟» 9 عبارت از سخنان  رهبر معظم انقلاب در حمایت از مذاکرات هسته‌ای را بازنشر کرد.تصمیم ایران برای بستن پرونده هسته‌ای به رغم عزم دشمنان برای طولانی‌تر شدن این پرونده، غلبه بر موانعی که دشمن در مسیر پیشرفت کشور ایجاد کرده است، گسترش تجارب و ظرفیت‌های فکری مردم ایران برای متکی بودن بر نیروهای داخلی، حمایت از تصمیم گیری‌های اتخاذ شده از سوی مقامات اجرایی کشور با نظارت بر خطوط قرمز، دفـــــــع شر شیطان بزرگ و حل مشکلات، مقابله با تبلیغات سیاسی دشمن و شست‌وشوی افکار عمومی علیه ایران، تبدیل رابطه ایران و آژانـــــــــس بین‌المللی انرژی اتمی به یک رابطه معمولی و نه یک رابطه بحرانی و فوق العاده، تأکید بر سیاست قطعی ایران در اختیار نداشتن سلاح اتمی و اتخاذ دیپلماسی ابتکاری در سیاست خارجی و معادلات بین‌المللی از جمله دلایل حمایت  رهبر معظم  انقلاب از مذاکرات هسته‌ای عنوان شده است.

تکذیب مذاکرات تجاری ایران و امریکا

خبرگزاری «ترند» اعلام کرد: سفارت امریکا در جمهوری آذربایجان به گزارش روز دوشنبه یک روزنامه انگلیسی واکنش نشان داد.روزنامه تایمز مدعی مذاکرات ایران و امریکا در این کشور برای افتتاح دفتر تجاری امریکا در ایران شده بود. به نوشته خبرگزاری ترند، سفارت ایالات متحده در باکو اعلام کرده، ماجرای مورد ادعای روزنامه «تایمز» کاملاً نادرست است و هیچ گونه مذاکرات تجاری با حضور مقامات امریکایی با ایران انجام نگرفته است. این سفارتخانه با بیان اینکه امریکا در حال حاضر برنامه‌ای برای افتتاح دفتر تجاری در ایران ندارد، گفته بر همین اساس هیچ گونه مذاکره و گفت‌و‌گویی نیز در این زمینه با مقامات ایرانی انجام نشده است.

تلاش تازه پایداری‌ها برای نزدیک شدن به سران جامعه روحانیت

پایداری‌ها در تلاش هستند خود را به آیت‌الله موحدی کرمانی نزدیک کنند.روز گذشته «مرتضی آقا تهرانی» دبیر کل جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با تسنیم نشست سه‌جانبه آیات موحدی کرمانی، مصباح یزدی و محمد یزدی را «حلقه وصل همه اصولگرایان» دانست.موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و قائم مقام جامعه روحانیت مبارز است که بعد از بیماری و درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی اداره جلسات جامعه را به عهده داشته است.از وی به عنوان گزینه اصلی برای دبیر کلی جامعه روحانیت نام می‌برند اما برخی از اعضای جامعه در تلاش برای برگرداندن حسن روحانی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری و امامی کاشانی به این تشکل هستند و امیدوارند یکی از این چهار نفر پیشنهاد دبیر کلی را بپذیرد.پیش‌تر غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت گفته بود در جلسه روز سه‌شنبه در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد که موحدی کرمانی آن را رد کرد.

ایراد شرعی حضور زنان محجبه در تبلیغات

یک نماینده مجلس حضور زنان حتی به صورت محجبه در تبلیغات تلویزیون را از نظر شرعی دارای ایراد دانست. «محمد باقری بناب» عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به خانه ملت گفت: حضور آن‌ها با مردان در تبلیغات، خود نوعی اختلاط محسوب می‌شود که آن نیز حائز اشکال است.

ضرغامی به خود نمره منفی داد

عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما گفت: من به دوستانمان عرض کردم که گفتند به خودت نمره چند می‌دهی و من نسبت به توقعات رهبری و دغدغه‌ها و مطالباتی که داشتند و در جلسات خصوصی ابلاغ می‌کردند، نمره خوبی به خودم نمی‌دهم. به گزارش فارس، ضرغامی این سخن را دیروز در مراسم تودیع خود بر زبان آورد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس