کد خبر 361788
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

رییس سابق سازمان صدا و سیما، گفت: اگر می گویند صدا وسیما نیاز به تحول دارد باید بدانیم که این تحول نیاز به هزینه دارد و باید به سازمان صدا و سیما کمک کرد.

ضرغامی: به خاطر انتخاب سرافراز از رهبر انقلاب تشکر می کنمبه گزارش مشرق - عزت الله ضرغامی روز سه شنبه در مراسم معارفه محمد سرافراز رییس جدید سازمان صدا و سیما، گفت: در ابتدا می خواهیم از تمامی کسانی که در طول دوران مدیریت در کنارم بودند و به رشد سازمان صدا و سیما کمک کردند تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: به سبک افق رسانه ای چهلم تصمیم داشتم مطلبی را نسبت به آینده سازمان و اینکه سازمان در آستانه تحول دیگری مطالبی بگویم که وقت لازم برای این مساله نیست.

رییس سابق سازمان صدا و سیما، گفت: پیشنهاد می کنم کتاب راوی صادق را که به تازگی چاپ شده را حتما مطالعه کنید. محور هایی که در این کتاب وجود دارد باید همیشه پیش رو مدیران ما باشد تا به ابعاد کار رسانه ملی پی ببرند.

وی تصریح کرد: با توجه به نگاه رهبری معظم بحث های زیادی در خصوص افق رسانه مطرح شده که نباید این مسایل را رها کنیم. قطعا با همکاری دوستانم در دانشگاه صداوسیما این مسایل را دنبال خواهم کرد و به بحث های مبنایی که نگاه مقام معظم رهبری است می پردازیم.

وی اظهار کرد: صمیمانه از طرف خودم از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر دو نکته سپاسگزاری می کنم. دلیل اول انتخاب شایسته محمد سرافراز به عنوان رییس جدید سازمان صدا و سیما است.

ضرغامی ادامه داد: سرافراز تخصص و تعهد را که دو رکن مهم برای انتخاب یک مدیر است را دارا می باشد. او یک کارشناس ارشد و متخصص رسانه است که تعهد لازم را نیز دارد.

وی افزود: همین که سرافراز انتخاب شد ما ماه ها جلو هستیم و مطمئن باشید اگر فردی از بیرون وارد سازمان می باشد در ادامه برنامه ها با تاخیر روبه رو می شدیم.

رییس سابق سازمان صدا و سیما، گفت: سرافراز پیش از دریافت حکم کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد و هیچ زمانی را از دست ندادیم.

وی افزود: تشکر دوم من به خاطر حکمی است که ایشان به من دادند که حاصل تلاش همه همکارانم بود. به من گفتند چه نمره ای به خود می دهم که پاسخ دادم با توجه به انتظارات رهبری نمی توانم نمره خوبی به خود دهم اما ایشان با بزرگواری تمام عبارات بلندی را که من خود را شایسته آن نمی دادنم به من گفتند که جز آقایی و بزرگواری از ایشان هیچ دلیل دیگری برای این مساله نمی توان پیدا کرد.

ضرغامی گفت: بزرگترین پشتوانه رسانه ملی بعد از رهبری، مردم هستند. رسانه ملی واقعا با مردم زندگی می کند و مردم هم واقعا به رسانه ملی خود علاقه دارند.

رییس سازمان صدا وسیما اظهار کرد: همیشه به دوستان تاکید کردم و بازهم تاکید می کنم که هرچقدر دوربین شما بین مردم باشد و آنچه مردم می گویند بهترین مطالب برای پیشرفت سازمان است.

ضرغامی با اشاره به سختی کار در دوران مدیریت سرافراز گفت: سازمان باید اداره شود و توسعه پیدا کند. کار سازمان در سال های آینده بسیار سخت تر خواهد شد و کار سرافراز از دوران ما سخت تر است و رقبای بیشتری حضور خواهند داشت. کار رسانه ملی با تکیه بر مردم و توسعه حرفه ای باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: دولت باید کمک جدی به رسانه ملی کند و کف اعتبارات صدا وسیما فقط برای اداره عادی سازمان کافی است. در جلسه ای که با دوستان مجلسی داشتیم آنها اعلام کردند که ما به بودجه 3200 میلیاردی نیاز داریم که امروز ما نصف آن را دریافت می کنیم.

رییس سابق سازمان صدا و سیما، گفت: اگر می گویند صدا وسیما نیاز به تحول دارد باید بدانیم که این تحول نیاز به هزینه دارد و باید به سازمان صدا و سیما کمک کرد.

محمد علی کشاورز، علی نصیری نیا، وزیر بهداشت، رییس مجلس شورای اسلامی، داریوش ارجمند، ابراهیم حاتمی کیا، ضیاالدین دری، جوزانی، کیانوش عیاری از چهره های سرشناس حاضر در این مراسم هستند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس