کد خبر 361702
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی حکمی سرهنگ حسین خوش‌عمل را به سمت مدیرکل تربیت بدنی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی حکمی سرهنگ حسین خوش‌عمل را به سمت مدیرکل تربیت بدنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب کرد.

 در حکم سردار دهقان آمده است: به پیشنهاد معاون توسعه منابع انسانی وزارت دفاع و بنابر تجارب و سوابق علمی و عملی، جنابعالی به موجب این حکم  به سمت «مدیرکل تربیت بدنی» در آن معاونت منصوب می­ شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی، در راستای تدوین، تصویب و اجرای دستورالعمل و روش جاری تربیت بدنی وزارت و نظارت بر ارتقاء، بهبود و توسعه وضع موجود به مطلوب، در چارچوب قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و تدابیر ابلاغی اهتمام ورزیده، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بیش از پیش موفق و سرافراز باشید.

سرهنگ حسین خوش ­عمل پیش از این در یگان­های عملیاتی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد فرماندهی کل ارتش مشغول خدمت بوده و در دوران دفاع مقدس حدود 100 ماه با حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور افتخار رزمندگی داشته است. وی در رشته­ های ورزشی کاراته، وزنه­برداری و بدن­سازی دارای تجارب و فعالیت حرفه­ ای هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس