رييس سازمان بازرگاني استان تهران گفت: با توجه به افزايش متقاضيان حضور در نمايشگاه‌هاي پاييزه پيش‌بيني مي‌شود که رقابت در بين غرفه‌داران براي عرضه کالاهاي مصرفي با کيفيت و قيمت مناسب‌تر افزايش يابد.<BR>

به گزارش مشرق، "عباس قبادي" در گفت‌وگو با شبکه اطلاع‌رساني بازرگاني ايران از برگزاري چهاردهمين نمايشگاه پاييزه عرضه مستقيم کالا هم‌زمان با ايام پاياني ماه مبارک رمضان و در آستانه بازگشايي مدارس خبر داد.
او گفت: اين نمايشگاه‌ها در چهار نقطه مجتمع تفريحي پارک ارم، ورزشگاه تختي، مجتمع سازمان گوشت واقع در حکميه تهران پارس و فرهنگسراي خاوران از تاريخ 17 شهريور ماه به مدت 11 روز برگزار مي‌شود.
وي با بيان اين مطلب که اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان ويژه بازگشايي مدارس همچون مواد پروتئيني ، خرما، ميوه و تره‌بار، مواد لبني، حبوبات، کيف، کفش و لوازم‌التحرير د‌ر اين نمايشگه‌ها عرضه مي‌شود، ادامه داد: اقلام عرضه شده در اين نمايشگاه‌ها بايد 20 درصد زير قيمت بازار عرضه شود.
قبادي با اشاره به افزايش متقاضيان براي حضور در نمايشگاه نسبت به سال‌هاي گذشته، اظهار داشت: با توجه به افزايش متقاضيان حضور در نمايشگاه‌هاي پاييزه پيش‌بيني مي‌شود که رقابت در بين غرفه‌داران براي عرضه کالاهاي مصرفي با کيفيت و قيمت مناسب‌تر افزايش يابد.
به گفته وي با توجه به اينکه مجامع توليدي و توزيعي متولي برگزاري نمايشگاه هستند، واگذاري غرفه‌ها توسط اين مجامع انجام مي‌شود ولي نرخ‌گذاري و ارائه مجوز برگزاري نمايشگاه‌ها برعهده سازمان بازرگاني استان تهران است.
وي درخصوص نرخ‌گذاري اقلام مصرفي در نمايشگاه‌ها گفت: همچون سنوات گذشته قيمت نمونه کالاهاي عرضه شده در نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالا در کميته نرخ‌گذاري، مشخص شده و غرفه‌داران موظف به ارايه نمونه‌ کالاي پلمپ شده در نمايشگاه‌ها هستند و بازرسين با هر گونه تخلف در اين خصوص به شدت برخورد خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس