کد خبر 361515
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما انتصاب وی را گامی در جهت گسترش امید، اخلاق و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جامعه دانست.

به گزارش مشرق، متن این پیام به شرح زیر است:

کار فرهنگی را باید مجاهده فی سبیل الله دانست

رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد سرافراز

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با کمال مسرت انتصاب شایسته جنابعالی، جانباز و یادگار حماسه هشت سال دفاع مقدس از سوی رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را به سمت ریاست رسانه ملی به عنوان مهم‌ترین نهاد فرهنگی کشور از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناً حسن اعتماد و اطمینان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تفویض مسئولیت خطیر و دشوار رسانه ملی نشانگر لیاقت و شایستگی‌های برجسته مدیریتی و تخصصی همراه با تعهد و تجربه ارزشمند جنابعالی بوده است.

بی‌شک با تلاش و کوشش جهاد گونه شما برادر ایثارگر و همکاران محترم در مجموعه مهم و تاثیرگذار رسانه ملی، امید، اخلاق و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جامعه بیش از پیش از طریق آن نهاد فرهنگ ساز گسترش و توسعه خواهد یافت.

توفیق روزافزون و عزت و سربلندی جنابعالی و همه‌ مدیران و کارکنان آن سازمان را در ظل توجهات خاصه‌ امام زمان (عج) از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    منهم بسیار خوشحالم که یک چنین جانبازی به ریاست صدا و سیما رسیده و برایش از خداوند طلب موفقیت دارم و امیدوارم از پس باند فامیلی مافیایی سیما بربیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس