پس از انتشار خبرهایی که از مجوز وزیر صنعت، معدن و تجارت برای واردات انحصاری سیگار حکایت داشت، حالا خبر می‌رسد محمدرضا نعمت زاده مجوز تاسیس شرکت "فیلیپ موریس" در ایران را هم صادر کرده است.

مجوز یک وزیر برای تاسیس کارخانه سیگار خارجی +سند
به گزارش مشرق، پس از انتشار خبرهایی در روزهای اخیر که از مجوز ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور واردات انحصاری سیگار برای یک شرکت خاص حکایت داشت، حالا خبر می‌رسد محمدرضا نعمت زاده مجوز تاسیس شرکت "فیلیپ موریس" در ایران را هم صادر کرده است.

براساس این مجوز که وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت "از طرف" آن را امضا کرده، کارخانه سیگارت سازی با ظرفیت 12 میلیارد نخ در سال ساخته خواهد شد.

برای شفاف سازی بیشتر ، سند مجوز محمدرضا نعمت زاده برای احداث کارخانه سیگارت سازی با برند "فیلیپ موریس" که نام‌های تجاری چون MARLBORO و BONDSTREET متعلق به آن است،  را منتشر می‌کنیم تا دستگاه‌های نظارتی چون ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و سازمان بازرسی کل کشور موضوع را بررسی کنند تا اگر تخلفی رخ داده باشد، با متخلفان احتمالی برخورد قانونی کنند.

دستگاه‌های نظارتی باید ماهیت شرکت فلیپ موریس که گفته می‌شود "صهیونیستی" است، مورد کنکاش دقیق قرار دهند. تصویر سند مجوز محمدرضا نعمت زاده برای احداث کارخانه سیگارت سازی با برند "فیلیپ موریس" به شرح ذیل است:

مجوز یک وزیر برای تاسیس کارخانه سیگار خارجی +سند
مجوز یک وزیر برای تاسیس کارخانه سیگار خارجی +سند

مجوز یک وزیر برای تاسیس کارخانه سیگار خارجی +سند

پیش از این، یک مقام مسئول از مافیای دولت برای واردات سیگار مالبرو خبر داده و گفته بود: تیمی از مقامات دولتی با اعمال فشار وزارت خارجه را مجبور کردند اظهار نظر رسمی خود مبنی بر صهیونیستی بودن شرکت فیلیپ موریس را ظرف 6 ماه تغییر دهد.

وی گفته بود: شرکت فیلیپ موریس، شرکت آمریکایی دارای سهامداران صهیونیستی است و سیگار مارلبرو و دو سه برند دیگر را تولید می‌کند.

این مقام مطلع ادامه داده بود: از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم تیمی از مقامات دولتی  تلاش زیادی برای صدور مجوز واردات این سیگار و تاسیس نمایندگی رسمی این شرکت صهیونیستی آمریکایی در ایران کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این گروه در تلاش برای تاسیس نمایندگی رسمی این شرکت در ایران هستند، گفته بود: چندی پیش مراجع نظارتی از وزارت خارجه که مرجع اصلی معرفی شرکت‌های صهیونیستی است، در خصوص این شرکت استعلام کردند، وزارت خارجه نیز در نامه رسمی اعلام کرد که این شرکت صهیونیستی است اما بعد از شش ماه تحت تاثیر رایزنی‌ها و فشار مسئولان دولتی، وزارت خارجه نامه‌ای را به مراجع دولتی ارائه داد که مدارکی دال بر صهیونیستی بودن این شرکت وجود ندارد!

این مقام مسئول گفته بود: یک مقام دولتی نیز از این نامه استفاده کرده و مجوز تاسیس نمایندگی شرکت فیلیپ موریس در ایران را صادر کرده است.

وی تاکید کرده بود: رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات با صدور این مجوز مخالف بود، لذا مجوز تاسیس این شرکت را صادر نکرد و مقام مافوقش از طرف وی مجوز واردات و تاسیس نمایندگی این شرکت در ایران را امضا کرده است.

این منبع آگاه همچنین از مخالفت دادستان کل کشور و وزارت اطلاعات با صدور مجوز فعالیت این شرکت خبر داده و گفته بود: دادستان کل کشور دستور توقف صدور مجوز این شرکت را صادر کرده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    من هم هستم
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    فلیپ موریس جزو گران ترین سیگارهاست که جالبه بدانید فقط اقشار بسیار مرفه مصرف می کنند و بسیار نایاب هست
  • خورموجی ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    من هم میخوام سیگار وارد کنم
  • ناشناس ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    باسلام اين شركت صهيونيستي است واقاي متقاضي نامه از صاحب كمپاني ندارد وشركت صهيونيستي كتبا اعلام كرده كه ما به كسي در ايران مجوز ندا ديم ومجوز وزير صنعت خلاف قوانين بين المللي است ودو گناه مرتكب شده هم مجوز غيرقانوني به شركت صهيونيستي داده هم ميخاهد رانت سالانه هزارميليارد تؤمان را به يك تيم بدهد اين دولت راستگويان وپاكدستان است
  • حسين ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    چشم دولت روشن...هر دم از أين باغ بري مي رسد. مجلس بأيد جلوي أين فضاحت ها رو بگيره
  • محسن ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    نگفتن مجوز به نام کی صادر شده؟
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    میرزای شیرازی روحت شاد و خوشا به حالت که نیستی ببینی.
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    جناب نعمت زاده اگر این گزاش صحت داشته باشد. واقعا متاسفیم. مجلس این شخص از را برکنار کنید. چکار میکنید. خدایا به شما پناه می بریم.
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    اون آرم بالای صفحات مجوز آرم جمهوری اسلامی ایران هست که با خون هزاران شهید بوجود اومده و تا امروز برقرار مونده. نمی دونستی بدون آقای وزیر.
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    مسئولان جهان هشتمی می بینید چطور تحریم شامل کارخانه سیگار نمیشه
  • ملکی ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    کشوری که ی در و پیکر باشه همینه تو امضاء نکنی یکی دیگه امضاء می کنه
  • شهیدی ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    کجاست میزا رضای شیرازی نما ینده های مجلس جای تاسف برای دولت اعتدال پس بخاطر این بود سبد کالا تاخیر افتاد چون دیگه سیگار به آن ا ضافه می شود.
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    کاش حداقل یک برند وسایل ورزش یا یک کارخانه تولید وسایل مکانیکی یا الکترونیکی وارد میشد نه دخانیات ضد سلامتی یا در بدترین حالت صنعت دخانیات کشور خودمان نوسازی میشد
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    خوب بلده دولت چی رو تولید کنه از نظر دولت این یعنی اقتصاد مقومتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس