کد خبر 361410
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با رد خبر مذاکره این باشگاه با محمد نصرتی، گفت: اگر چند نفر در فرودگاه تبریز علیه امیر قلعه نویی شعار داده‌اند این مسئله ارتباطی به باشگاه ما ندارد.

به گزارش مشرق، جمشید نظمی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از تساوی برابر استقلال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما همان شرایط ایده آل را حفظ کرده‌ایم. امیدواریم بتوانیم بعد از بازی با نفت به قهرمانی نیم فصل برسیم. قطعا در نیم فصل تیم را تقویت کرده و یکسری تغییراتی را انجام می‌دهیم تا نقاظ ضعف‌مان برطرف شود.

وی درباره حواشی دیدار بازی با استقلال و اعتراض آبی پوشان به داوری و شعارها علیه امیر قلعه‌نویی، اظهار کرد: داوری که خوب بود و مشکل خاصی نداشت. درباره شعارها هم که غلامرضا بهروان ناظر ویژه مسابقه اعلام کرد، چنین چیزی نبوده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: بعدا مطلع شدیم چند نفر در فرودگاه علیه امیر قلعه‌نویی شعار داده و حرف‌هایی زده‌اند که این هم به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند. ما که نمی‌توانیم کل تبریز را کنترل کنیم.

نظمی با اعلام حضور شجاع خلیل‌زاده در تیم تراکتورسازی برای دوران خدمت سربازی، درباره جذب محمد نصرتی هم گفت: ما هیچ مذاکره‌ای با نصرتی نداشته‌ایم و این بازیکن را هم نمی‌خواهیم. نصرتی قبلا در تراکتورسازی بوده و اگر لازم بود او را نگه می‌داشتیم!
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس