کد خبر 361074
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مذاکره با رنو برای از سرگیری تولید دوباره مگان در ایران خبرداد و گفت: با توجه به از رده خارج شدن مگان در دنیا، تولید دوباره این خودرو به شرط افزایش ساخت داخل، جزء همکاری‌های مشترک ایران و فرانسه خواهد بود.

 به گزارش مشرق، سعید مدنی در خصوص از سرگیری تولید مگان گفت: مذاکره با رنو برای تولید مجدد مگان در ایران در دستور کار قرار دارد و امیدواریم ظرف هفته‌های آینده، با حل شدن مساله هسته‌ای ایران و مثبت بودن مذاکرات، مذاکره با رنو نیز به نتیجه قطعی برسد.

وی افزود: البته برای تولید مجدد مگان پیش‌شرط‌هایی وجود دارد؛ چراکه این خودرو در دنیا از رده خارج شده است و البته در ایران هنوز هم طرفدارانی دارد، بنابراین تولید مجدد مگان مشروط به افزایش ساخت داخل این خودرو خواهد بود.

مدنی تصریح کرد: البته هنوز نتیجه مذاکره با رنو بر سر تولید مجدد این خودرو مشخص نیست، اما تولید تندر 90 و سندرو را با قدرت ادامه خواهیم داد، به نحوی که روزانه 500 تا 600 دستگاه تندر و سندرو تولید شود.

با توقف تولید مگان، قیمت این خودرو در بازار به شدت افزایش یافته است و هم اکنون اختلاف قیمت فاحشی میان قیمت کارخانه‌ای این خودرو با بازار وجود دارد و گاه این اختلاف قیمت به 20 میلیون تومان هم می‌رسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس