کد خبر 361024
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال پیکان گفت: آرزوی هر دریافت کننده یا بازیکنی است که با بازیکنان پیکان در یک تیم بازی کند.

به گزارش مشرق، دریافت کننده گنبدی این فصل پیکان، یکی از ارکان تیم ملی والیبال ایران در سال‌های گذشته بوده است. فرهاد قائمی بعد از بازی برای تیم‌هایی مثل کاله آمل و باریج اسانس کاشان که هر دو منحل شده‌اند ترجیح داد همچنان در خارج از گنبد به والیبال حرفه‌‌ای ادامه بدهد.

چطور شد که پیکان را برای ادامه فعالیت خودت انتخاب کردی؟

پیکان باشگاهی است که در سطح بالا تیمداری کرده و امکانات خوب و کاملی دارد. این باشگاه تمام امکانات خود را برای آسایش فکری و جسمی مهیا می‌کند تا بازیکنان فقط روی بازی تمرکز کنند. علاوه بر این، بازیکنان کناری من هم خیلی خوب هستند و کادر فنی قدرتمندی، پیکان را هدایت می‌کند.

بازیکنان کناری،‌ چقدر در انتخاب تیم بعدی تو مهم هستند؟

خوشبختانه بازیکنان خوبی در پیکان با من همبازی هستند و فکر می‌کنم آرزوی هر دریافت کننده یا بازیکنی است که با این بازیکنان در یک تیم بازی کند.

تو سابقه و تجربه قهرمانی در لیگ را داشتی. قطعا برای تکرار آن تجربه به پیکان آمدی.

این تیم در طول سال‌ها تیمداری در لیگ برتر والیبال نشان داده که هدفی جز قهرمانی ندارد و شما هم شک نکنید که هدف تک تک اعضای تیم و کادر فنی، قهرمانی در لیگ است و اینکه در کنار نشاط و سلامتی به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

لیگ امسال در 2 گروه برگزار می‌شود. نظرت در این مورد چیست؟


این تصمیمی است که فدراسیون گرفته و قطعا به ضرر والیبال نیست. امیدوارم در عمل هم لیگ خوبی باشد و تیم‌ها در بهترین شرایط قرار بگیرند.

مدعیان این فصل چه تیم‌هایی هستند؟


همه تیم‌ها با تمام تلاش و توان خود وارد لیگ می‌شوند. به همین خاطر از الان نمی‌توان نتیجه خاصی را پیش بینی کرد. ما هم تمام تلاش خود را در زمین انجام خواهیم داد.

بازیکنان خارجی لیگ را در چه حدی می‌بینی؟

پاسور ما در این فصل خارجی است که یکی از بهترین پاسورهای لیگ بوده و کارنامه خوبی دارد. در کل، سطح بازیکنان خارجی حاضر در لیگ ایران بالاست و همه آنها دوست دارند با حضور در لیگ برتر، خود را ثابت کنند.

تیم ملی شرایط خوبی دارد و دارای شخصیتی بین المللی شده است. به نظرت این روند رو به رشد تا چه زمانی ادامه دارد؟


همانطور که گفتی، تیم ملی در حال حاضر شرایط خوبی دارد و تمام بازیکنان، کادر فنی و مسئولان فدراسیون نیز چیزی جز ادامه این روند موفقیت آمیز نمی‌خواهند. روی این موضوع تأکید می‌کنم که هیچکدام از ما به این حد راضی نیستیم و دوست داریم پیشرفت کنیم.

نسل بعدی و کسانی که قرار است روزی جانشین تو شوند را چطور می‌بینی؟

تیم‌های نوجوانان و جوانان ما خیلی خوب عمل کرده‌اند و قهرمان آسیا هستند. آنها استعدادهای خوبی هستند و امیدوارم روند رو به رشد آنها ادامه داشته باشد و پشتوانه خوبی برای ما باشند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس