کد خبر 360733
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

محمد علیپور به عنوان رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی انتخاب شد.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی امروز (شنبه) برگزار شد. در این انتخابات 6 کاندیدا ثبت نام کرده بودند که در نهایت با انصراف 4 نفر محمد علیپور رئیس این فدراسیون شد.

محمد علیپور, محمدحسین بازگیر، مهران تیشه‌گران، داود سیلانچی، عبدالکریم سودی و یحیی دادزی 6 نامزدی بودند که در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کردند اما برای برگزاری انتخابات فقط تیشه‌گران و علیپور رقابت داشتند و 4 کاندیدای دیگر انصراف خود را اعلام کردند.

در نهایت از مجموع 42 رأی مأخوذه محمد علیپور با 37 رأی بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی انتخاب شد. تعداد آرای تیشه‌گران 3 رأی بود. یک رأی ممتنع و یک رأی باطل نیز در بین آرای به ثبت رسیده بود.

پیش از برگزاری این انتخابات تیشه گران خطاب به نصرالله سجادی که رئیس مجمع بود، گفت: آقای سجادی! شما به عدالت مشهور هستید. تنها فدراسیونی که برای آن سرپرست انتخاب نکردید فدراسیون انجمن‌های ورزشی بود و حتماً وزارت ورزش اینگونه صلاح دیده است که این موضوع به نفع برخی کاندیداها شد. امیدوارم با این شرایط اعضای مجمع به رأی خودشان احترام بگذارند.

نصرالله سجادی نیز پیش از آغاز مجمع تذکراتی به کاندیداها داد و اعلام کرد: کسانی که می‌خواهند انصراف بدهند، قبل از اینکه حرف بزنند، انصراف‌شان را اعلام کنند.

وی ادامه داد: از حکمی هم که برای علیپور جهت حضورش در فدراسیون صادر شده 6 روز باقی مانده تا دوره 4 ساله ریاست او به پایان برسد. درست است که امروز مجمع برگزار می‌شود اما دوره ریاست علیپور هنوز تمام نشده و نیازی به انتخاب سرپرست نبود.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از این به بعد برای فدراسیون‌هایی که یک‌ماه تا یک ماه‌ونیم فاصله برگزاری انتخابات و پایان دوره رؤسای‌شان باشد سرپرست انتخاب نمی‌کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس