رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه مذاکرات اولیه با وزارت دفاع انجام و بازدیدهای دانش‌آموزان از توفیقات و دستاوردهای نظامی کشور در طول سال انجام خواهد شد گفت: در تلاش هستیم بخشی از توفیقات کشور در زمینه نظامی وارد کتب درسی شوند تا به ارتقای آگاهی دانش‌آموزان کمک شود.

به گزارش مشرق، علی صابر ماهانی در پاسخ به پرسشی پیرامون اقدامات انجام شده در راستای معرفی دستاوردهای نظامی ایران به دانش‌آموزان اظهار کرد: ارتباطی با مجموعه وزارت دفاع در همین خصوص برقرار کرده‌ایم.

وی افزود: بر این اساس دانش‌آموزان می‌توانند از این دستاوردهای علمی بازدید کنند. در تلاش هستیم بخشی از توفیقات کشور در زمینه نظامی وارد کتب درسی شوند تا به ارتقای آگاهی دانش‌آموزان کمک شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه اگر نمایشگاه‌هایی در این خصوص برگزار شود مقدمات حضور دانش‌آموزان را برای بازدید فراهم می‌کنیم گفت: مذاکرات اولیه با وزارت دفاع انجام و بازدیدها در طول سال انجام خواهد شد. یکی از اهداف ما کمک به خودباوری علمی دانش‌آموزان است.

صابر ماهانی در ادامه به برخی برنامه‌های ترتیب داده شده برای دانش‌آموزان بسیجی مقطع دبیرستان پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌های موجود تقویت حلقه‌های تربیتی تحت عنوان «صالحین» است تا نوجوانان در این گروه‌ها با آموزه‌های دینی و تربیتی بیشتر آشنا شوند.

به گفته وی، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، اردوهای جهادی، دعوت از افراد تاثیرگذار و موفق سطح شهر به مدرسه برای الگودهی به دانش‌آموزان از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در مدارس متوسطه اجرا می‌شوند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس