رهبر معظم انقلاب، "محمد سرافراز" را به ریاست سازمان صدا و سیمامنصوب كردند. در این حکم آمده است: «عزم ملّی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی» آحاد جامعه در مسیر اهداف بلند نظام اسلامی، در گرو آگاهی و معرفت عمیق و گسترده‌عمومی و نیازمند پیوند با سرچشمه‌های تولید فکر ناب دینی و خیل دلبستگان فرهیخته و پرانگیزه انقلاب اسلامی است.

محمد سرافراز رییس صدا و سیما شد// ویرایش

به گزارش مشرق - رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی "محمد سرافراز" برای یک دوره 5 ساله به ریاست سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حکم با اشاره به مسئولیت تاریخی رسانه ملی در حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی تاکید کردند: سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، وظیفه گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده داشته و به عنوان موتور محرک و مشوق پیشرفت کشور، وظیفه پشتیبانی رسانه ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی ملّت و نیز کمک به مدیریت های اجرایی در جهت تأمین اهداف و اجرای سیاست های کلان نظام و تحقق سند چشم انداز کشور را بر دوش دارد.


متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای محمّد سرافراز دام توفیقه

با پایان یافتن دوره ی مسئولیت جناب آقای مهندس سیّد عزت الله ضرغامی که با تلاش و کوششی خستگی ناپذیر و دلسوزانه و مبتکرانه همراه بود، جنابعالی را با توجه به صلاحیتهایی که بحمدالله از آن برخوردارید و با آگاهی از تجربه طولانی مدیریتی تان در رسانه ملّی و آشنایی های گسترده تان با این مجموعه ی بزرگ و مهمّ برای یک دوره ی پنج ساله به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم.


سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، با تکیه بر فعالیت ها و برنامه های حرفه ئی پیشرفته و عمیق رسانه ای، وظیفه گسترش دین و اخلاق و امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده دارد. مسئولیت تاریخی رسانه ملّی در مقطع کنونی، حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی است. «عزم ملّی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی» آحاد جامعه در مسیر اهداف بلند نظام اسلامی، در گرو آگاهی و معرفت عمیق و گسترده ی عمومی و نیازمند پیوند با سرچشمه های تولید فکر ناب دینی و خیل دلبستگان فرهیخته و پرانگیزه ی انقلاب اسلامی است. سازمان صدا و سیما همچنین به عنوان موتور محرک و مشوق پیشرفت کشور، وظیفه پشتیبانی رسانه ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی ملّت و نیز کمک به مدیریت های اجرایی در جهت تأمین اهداف و اجرای سیاست های کلان نظام و تحقق سند چشم انداز کشور را بر دوش دارد. اهمّ راهبردهائی که ان‌شاء الله خواهد توانست رسانه ملّی را در اجرای این مسئولیت بزرگ یاری رساند، به پیوست ابلاغ می شود.


در پایان لازم می دانم از جناب آقای مهندس ضرغامی و همکاران ایشان که توانستند رسانه ی ملّی را در دوره‌ی مسئولیت خود به پیشرفتی چشمگیر برسانند که بتواند در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقشی مؤثر ایفاء کند، صمیمانه تشکر کنم.


از درگاه خداوند منان توفیق جناب عالی را که مفتخر به انتساب به خانواده ی شهیدان معزّز انقلاب اسلامی می باشید در انجام این مأموریت خطیر و حساس با تکیه بر عنایات الهی خواستارم و برای شما و همکاران محترمتان دعا می کنم.

سیّد علی خامنه ای
۱۵ آبان ۱۳۹۳


سرافراز کیست؟

محمد سرافراز در آبان 1393 بعد از عزت‌الله ضرغامی طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری به مدت پنج سال به ریاست صداوسیما جمهوری اسلامی منصوب شد.

محمد سرافراز یکی از قدیمی‌ترین مدیران صداوسیماست. وی دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه "بیروت" و مسلط به دو زبان انگلیسی و عربی است.

برادر بزرگ او "جواد سرافراز" مسئول دفتر دکتر بهشتی بوده و به همراه وی در انفجار دفتر "حزب جمهوری اسلامی" در سال 1360 به شهادت می‌رسد. برادر دیگرش در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده است.

پدر وی مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین "ابوالفضل سرافراز" نیز نماینده ولی‌فقیه در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود.

او کتابی به زبان عربی با موضوع "تکفیری‌ها" نوشته که در میانه دهه 80 در "بیروت" منتشرشده است.


مسؤولیت‌ها و سوابق اجرایی

معاونت برون‌مرزی صداوسیما از سال 1371 تا 1393

ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از سال 1393

عضو شورای عالی فضای مجازی

ناظر راهبردی بر شبکه‌های غیرفارسی‌زبان سازمان صداوسیما

مدیریت هیسپان تی‌وی Hispan TV

مدیریت شبکه پرس تی‌وی Press TV


حضور در صداوسیما

محمد سرافراز یکی از قدیمی‌ترین مدیران صداوسیماست که از زمان ریاست محمد هاشمی به مدیریت صداوسیما ورود پیدا کرد. سرافراز جزء افرادی بود که برای مدیریت سازمان صداوسیما برنامه ارائه کرد.


معاونت برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی

معاونت برون‌مرزی یکی از معاونت‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که با داشتن شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی و پایگاه‌های اینترنتی اقدام به پخش برنامه به زبان‌های گوناگون برای مخاطبان خود در خارج از مرزهای کشور می‌کند.

محمد سرافراز از سال 1371 تا 1393 معاونت برون‌مرزی صداوسیما را بر عهده داشت و شبکه‌های "پرستی وی" (Press TV) اولین شبکه بین‌المللی خبری به زبان انگلیسی ایران، "العالم" شبکه ماهواره‌ای به زبان عربی ایران، "آی فیلم" شبکه شبانه‌روزی پخش فیلم و سریال‌های ایرانی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و "هیسپان تی وی" (Hispan TV) اولین شبکه بین‌المللی اسپانیایی‌زبان ایران؛ چهار شبکه‌ای هستند که محمد سرافراز آن‌ها را در مجموعه سازمان صداوسیما راه‌اندازی کرد و با این شبکه‌ها استانداردهای تلویزیون را تغییر داد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 94
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 20
  • یک نفر ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    من های های گریه کردم با رفتن عزت الله ضرغامی. واقعا حیف شد. صبر کنید میفهمید من چی میگم
  • مازندرانی ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    من دوستت دارم مشرق اما مازندرانی اصلی من هستم. چرا یکی دیگر را جای من تایید میکنی
  • برنامه ساز سابق ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    دلیل موفقیت شبکه های پرس تی وی العالم و هیسپان تی وی در خارج دست بازی هست که در مورد ساخت برنامه و انتشار اخبار و...در اختیار اونها قرار دادن و اونها می تونن اول فکر کنن و بعد خبر بگن نه بدون فکر یک تعداد مشخص اخبار رو 24 ساعت طوطی وار تکرار کنن چیزی که در مورد شبکه های داخلی اصلا وجود نداره بطوری که در زمینه برنامه سازی و مستندسازی شاید از هر مستند ساخته شده یکی از اونها آنهم فقط یک چهارم اون مجوز پخش پیدا کنه ....این وسط پول و هزینه زمانی زیادی هم از بیت المال برای این نگاه به شدت گزینشی و محدود هدر میره
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    کدوم موفقیت؟ دلت خوشه. اینها اصلا توی مناطقی از دنیا پخش نمیشن. چون ماهواره ها تحریمشون کردن.
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    باورم نمیشه :\
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    ضرغامی رفت باورم نمیشه :\
  • عباسی ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    محمد سرافراز اهل شهر آستار استان گیلان می باشد.
  • محمود ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    امیدوارم معاونت سیاسی صداوسیما بعد از این انتصاب هوشمندانه رهبری معظم انقلاب دست از طرفداری اصولگرایان افراطی بردارد
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    امیدوارم رسانه ملی هم بتونه یه رسانه جهانی بشه .
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    عجب
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    امیدوارم رسانه ملی هم بتونه یه رسانه جهانی بشه .
  • احمدخواجوند ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    اگر اهل گيلان باشد پس بايد پيشنهادآقاي نوبخت باشد .
  • محمد ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    معاونت سیاسی از سیاست های انقلاب حمایت می کند و چون یک عده، مواضعشان به سیاست های نظام و انقلاب، شبیه تر است، شما دچار این اشتباه شده اید که از آن افراد حمایت می شود. آن افراد خودشان را به معیارهای انقلاب نزدیک تر کرده اند برادر
  • محمود ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    بعضاً شده سرمقاله های روزنامه کیهان عینناً در بخش خبری 20:30 پیاده شده که جای بحث داره!!! تندروی در هیچ کدام از جناح ها قابل پذیرش نیست. محمد جان مشکل از اینجا شروع میشه که یک جناح سیاست های خود را حق "مطلق" میپندارد و بقیه را متهم به وطن فروشی، خیانت و... میکند. همه باید در مسیر اعتدالی رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهور حرکت کنیم و اشتباهات خود را بپذیریم...
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    مشرق را باید بدهند به صدا و سیما
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    خوبه که ضرغامی بلاخره رفت
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    خدا حالت رو خوب کنه :))
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    چرا سید محمد حسینی رو نکردند واقعا حیف شد
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    آقای سرافراز پیشنهاد هیچ کسی نیست و نبوده/با توجه به شناختی که از ایشون دارم در این چند مدت اخیر ایشان به شدت برای قبول این پست مقاومت کردند و اگر تکلیف مقام رهبری نبود به هیچ عنوان قبول نمیکردند.دکتر سرافراز یکی از سالمترین مدیران نظام هست..
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    های های نکن خوب برادر من
  • محمد ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    نوبخت چه صیغه است مگر چکاره است سرفراز برادر دو شهید والا مقام و وفردی ارزشی و ولایت مدار که مقام معظم رهبری ایشان را منصوب نمودن مگر نوبخت چکاره است پشنهاد بدهد
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    خخخخخخخخخخخ
  • زبان حال یه نفر ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    ای دل دیگه بال و پر نداری .... عاشق شدی و خبر نداری
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    نه عمو عزت!! نهههههههههههههههههههه
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    چه ربطی به نوبخت داره آخه؟!
  • عمو عزت ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    فاتحه خوانده شد.دست توكاره
  • محمود ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    غیر ایشون هیچ کس نمی تونست تحولی خوب در این پست حساس داشته باشه مطمئن باشید ایشون یک سر گردن از جناب ضرغامی بهتر هستن واقعا به همچین فردی در این موقع حساس احتیاج داشتیم
  • مجتبی ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    سلام ایشون قبل از سال 71 چیکاره بودن؟
  • علی ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    ایشان اصالتا اهل گیلان و شهر آستانه اشرفیه هستند . ضمنا فکر نکنم توصیه نوبخت برای انتخاب وی تاثیری داشته باشد رئیس سازمان صدا و سیما را که رئیس جمهور انتخاب نمی کنه
  • علی ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    شهر آستانه اشرفیه در گیلان
  • سیدعلی ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    با سلام اولا-با تشکر از زحمات جناب آقای ضرغامی ((واقعا 10 سال پرکار و خطرناکی داشتند-دست مریزاد)) ثانیا-با احترام به انتخاب رهبر فرزانه که همیشه مانند پدری دلسوز برای این نظام تصمیم میگیرند ثالثا-با تبریک به آقای سرافراز ، که لیاقت انخاب شدن توسط رهبر فرزانه را پیدا کردن -امیدوارم مانند گذشته موفق و موفقتر باشند ان شاءالله
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    به حال خودت گریه کن این فرد برگزیده رهبر هست
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    باز این شمالی ها جو گیر شده
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    آقای "محمود": خود سردبیر روزنامه کیهان هم منتصب رهبری هستند. شما برو خودت را اصلاح کن منحرف.
  • persian ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    من نوشتم خدارا شکر که رفت کجاش غیر قابل انتشاره این استقلال ازادی جمهوری اسلامیتونه گندشو دراوردین دیگه مشرق ترسو بی بخار
  • رضا ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    پس داداش مون التزام عملی به ولایت هاشمی دارن!!!
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    اينكه من فهميدم هركي را بگذارند يه عده بخصوص ضد دينهاكه البته و خوشبختانه در اقليت محض هستندو دائما"خوراكشون شبكه هاي معاند فارسي زبان!! خارجيه كه اصلا اعتقادي به صدا وسيماي ايران اسلامي ندارند! وهميشه سوژه هاي اون ور آبي ها را تو بوق وكرنا مي كنند؟! كه واقعا نتنها خود باور نيستند بلكه خود اتكا هم نيستند وهميشه مصرف كننده محضند و نق بزن. ضمن عرض خسته نباشيد به سيد ورود ومسئوليت پذيري جناب دكتر را هم تبريك ميگم اميدوارم طوري عمل كنند كه دشمن شاد نشيم ان شاالله بكوري دشمنان انقلاب اسلامي ايران.
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    آقا محمود اگه شما معتقد به اعتدال اسلامی هستین باید بگین "همه باید در مسیر اعتدالی رهبر معظم انقلاب" حرکت کنیم. هر رییس جمهوری از اعتدال اسلامی عدول کردن بعضی کم بعضی زیاد
  • جواد ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    ایشون فرد بسیار با سوادی هستن آقای ضرغامی هم بسیار خوب کار کردن اما بالاخره باید آدم جدید هم بیان اگر رهبر انقلاب آقای ضرغامی رو انتخاب کردن و این کار باعث پیشرفت صدا و سیما شد پس مطمئن باشید ایشون هم بسیار پر تلاش هستن چون باز هم خود آقا ایشون رو انتخاب کردن خواهشا زود قضاوت نکنید
  • سعید ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    خدا کنه این یکی ... .هر جامیریم دیش ماهواره میبینیم .اگه 50 درصدم مقصر باشه .بنظرم اوضاع اون دنیاش خیلی خراب است . مشرق ابروی مشرق زمین را نبر و انتشار بده .
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    چرا هیچوقت از استان های اصفهان فارس یا خوزستان یا جنوبی ها اصلا برای صدا و سیما انتخاب نمیشه. لاریجان شمال ضرغام تهران اینم شمال. باور کنید جنوبی ها هم آدم های دارای ایده های خوب دارند.
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    با این سطح فکر حتی نتونستند مانع گسترش چرندیات ماهواره بشوند جهانی بشه؟ زهی خیال باطل.
  • مشرق بچاپ ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    10سال پرکار رو داشتن که هیچ خروجی نداشت 10 سال پیش تو یاسوج ما دیش ماهواره پیدا نمی شد که حالا به برکت مدیریت خدوم رسانه به شدت ملی به این وضع رسیدیم
  • مازرونی ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    پس کی رئیس سازمان صدا و سیمای مازندران تغییر میکنه؟
  • اهوازی ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    ضمن تبریک به ایشان و خدا قوت به آقای ضرغامی. یک پیشنهاد دارم که امیدوارم سایت وزین مشرق به اطلاع ریاست جدید صدا و سیما برساند.برای جلوگیری از نفوذ ماهواره در هر شهر ایران یک رادیوی محل تاسیس کنید.
  • سعید ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    به زودی اقا حکمشو (ضرغامی) میزنه واسه تشخیص مصلحت
  • ابوذر ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    سلام خدا این رهبر عظیم الشان و باهوش و متفکر از ما نمی گیره اول ضرغامی تا شبکه استانی و دیجیتال و ... گسترش داد حالا هم این آقا که رو شبکه های برون مرزی کار کنه
  • ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    می نوشتی از کدوم روستایی
  • کریستال ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    جواب ناشناس 14:12 میدونی چرا تحریم شدن ؟ چون موفق بودن سعی نکنید فقط ناله کنید و بدون فکر کامنت بزارین
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    حرف نزن
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    شکر خدا
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    با محمود کاملا موافقم
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    امیدوارم این همه مخاطبی که ریزش کرده به تلویوزیون برگرده
  • مرتضی ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    َما هم خوب سعی کردی هوشمندانه کامنت بگذاری ولی کور خوندی..معاونت سیاسی صداوسیما متعلق به جبهه انقلاب اسلامی است و مسلما با زاویه داران با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی زاویه دارد..
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    انشااله بالاخره دوره تلویزیون بیت الاحزان تموم میشه تمام برنامه های کمدی شبکه سه و تهران و غیره کلا تو این چند سال غل و غم شد تنها دستاورد ایشون این بود که همه مردم با تمام سریالهای کمدی و جذاب خداحاقظی کردن
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    امیدوارم اگر فردی لایق و توانگر باشد موفق بوده باشد و لا غیر
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    مزخرف ترین سایتی که دیدم سایت مشرقه همه چی اینجا جهت داره اصلا مردم تو این سایت مهم نیستن
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    شما اصلا ایشون رو میشناسی که اونا با حسینی ....مقایسه می کنی
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    از منفی هایی که خوردی باورت بشه!
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    ضرغامی حیف شد اما سرافراز هم بد نیست
  • سارا ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    ایشونم مدیر کارامدی هستند
  • سارا ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    تبریک به آقای سرافراز و ممنون از زحمات آقای ضرغامی
  • ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    واقعا رفت
  • ياشاسين اذربايجان ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    از جناب آقاي روحاني به خاطر انتخاب ايشون تكر و سپاسگزاري ميكنم
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    شما غصه نخور
  • محمد ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    هرگلی علت وعیبی دارد گل بی عیب خداست.خدا همه مارا عاقبت به خیر کند.انشاالله.
  • مهدی ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    پس معلوم میشه آقا نظرش بیشتر تقویت بین المللی صداوسیماست
  • گمنام ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    با تشکر از آقای ضرغامی و خوش آمد گویی به آقای سرافراز ، انشاالله با توکل به خدا و انجام شرح وظایف ابلاغی در سند مدیریتی توفیقاتی را شاهد باشیم
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    واقعا حیف شد . آمریکا میخوادش
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    منتظر دستور شما بودند
  • کاپیتان ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    مردم ایران از خارج تحریم هستند از داخل فیلتر! هم از دزد میترسیم هم از پلیس! اینم با بقیه فرقی نداره.
  • صبا ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    صبروحوصله چیز خوبی وزمان معجزه بزرگ برای اثبات عملکرد انسانها است
  • جعفر ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    چیزی به اسم دانشگاه بیروت وجود نداره بلکه اسم دقیقش "دانشگاه آمریکایی بیروت" است. به نفعتون باشه اسم رسمی دانشگاه رو هم سانسور می کنین! خیلی بامزه این به خدا :-))
  • پژمان ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    حالا خدا کنه آقای سرافراز کاری کنه که همه اب آنتن های ماهوارهای مبتذل خداحافظی کنند.
  • قلی ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    یا شاسین رووحانی.
  • منصف ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    حکم مقام معظم رهبری است یاشاسین جان
  • ریاستی ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    علوم اجتماعیت ضعیفه
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    باورت بشه :\
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    پیشنهاد می کنم مدیر از خارج بیارند
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    جواب کریستال: من هم ناله نکردم. شما خودت یه کم فشار بیار به سلولهای خاکستریت. وقتی شبکه خارجی تاسیس کنی و کسی توی خارج نبینتش، چه فایده ای داره؟ به جز هدر رفتن پول بیت المال. مردم خودمون که شبکه های خودمون رو میبینن. یک بخش ار موفقیت اینه که بتونی حالا از هر راهی که شده با طرفت تعامل کنی.
  • حسین ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    چون برگزیده رهبرند جانم بفدای رهبرم .
  • حسین ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    ناشناس جان مخاطبی که قابل برگشت بوده قبلا برگشته و اونیکه قابل برگشت نیست پس عمرا بر نمیگردد زیرا صم بکم امی فهم لایرجعون !!!!
  • حسین ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    خاک بر ..چول با این نظرت !!!!
  • حسین ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    یاشا ؟!دوباره ؟؟!!ا
  • حسین ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    حالا جناب امریکایی دوست شما ببخششون خوبیت نداره !!!!
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    سرتو از تو برف دربیار برو پشت بام خونت یه نگاه. به دور وبرت بنداز تا بفهمی اقلیت محض کیه
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    احسنت تلویزیون شده فقط غم وغصه جز فوتبال بقیه برنامه هاش مفت نمی ارزه
  • سارا ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    چه ربطی به روحانی داره
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    خوبی شما؟؟؟؟؟ضرغامی دزفولیه هااااا
  • حمید ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    اعتماد مقام معظم رهبری به ایشان واسه مامهم است
  • علیرضا شوش ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    همتون چرت میگید...
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    اخیش بالاخره میز ریاست رو ول کرد.............
  • ناشناس ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    اقاي سرافراز اصالتش استارايي هست يا استانه اشرفيه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس