عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: بر اساس برداشت اولیه عامل بروز حادثه اسیدپاشی تنها یک نفر بوده و ادعای سازمان‌یافته بودن این حوادث اشتباه است.

به گزارش مشرق، عوض حیدرپور شهرضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات سفر هیات کمیسیون متبوعش به اصفهان برای بررسی حادثه اسیدپاشی، گفت: گزارش این هیأت در نشست روز یکشنبه (18 آبان) این کمیسیون قرائت و محورها آن مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، در تشریح مفاد و محورهای گزارش هیأت اعزامی به اصفهان برای بررسی حادثه اسیدپاشی، افزود:‌ این هیأت بعد از دستور ویژه رئیس‌مجلس به شهر اصفهان اعزام شد و این تیم تحقیقاتی در دو نوبت در منطقه حضور یافته و گزارش کامل و جامعی را از دستگاههای مربوطه اخذ کرده است.

وی با بیان اینکه حادثه اخیر اسیدپاشی در شهر اصفهان صرفا منطقه‌ای و استانی بوده است، افزود: بر اساس برداشت اولیه عامل بروز این حادثه تنها یک نفر بوده و ادعای سازمان‌یافته بودن این حوادث اشتباه است.

حیدرپورشهرضایی ادامه داد: طبق تحقیقات به عمل آمده ۲ فرضیه درباره عامل حادثه اسیدپاشی مطرح شده، نخست اینکه این فرد یک بیمار روانی بوده و یا اینکه فرد اسیدپاش با هوشیاری و علم به جرم این اقدامات را انجام داده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، از پیشرفت روند بررسی پرونده حادثه اسیدپاشی در اصفهان خبر داد و گفت: خوشبختانه سرنخ‌های بسیاری خوبی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به دست آمده و برداشت ما از این مدارک و شواهد این است که فرد خاطی به زودی و به راحتی دستگیر ‌شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی فضای عمومی اصفهان، افزود: خوشبختانه فضای عمومی شهر از 10 روز قبل بسیار مطلوب بوده و شرایط به حالت عادی خود بازگشته است.

عضو هیأت اعزامی به اصفهان برای بررسی حادثه اسیدپاشی، ادامه داد: بر اساس نظر هیأت اعزامی به اصفهان باید یک سری اقدامات حفاظتی و انتظامی در اصفهان و دیگر نقاط کشور انجام شود که تحقق این موضوع نیازمند اصلاح قانون مجرمان اسیدپاشی است.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    حاجی برای خلاصی از فشارهای تحریم و نتایج مذاکره و گمراه کردن افکار این موضوع را بزرگ کرده. این همه هر روز مردم به هم چاقو میزنند و مواد و سیگار استفاده میکنند و دزدی و تصادف خودرو است ولی توجهی به این مسائل نمیشود و انگار چیز دیگری برای بحث نیست.
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    آخر آخرش معلوم میشه از سلطنت طلبان بوده. بمب گذاری حسینیه وصال شیراز رو یادتونه.
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    آقای نماینده ی مجلس این که دیگه فرضیه !!! نیست . هر مجرمی از لحاظ روانی یا سالمه یا نیست .
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    اینم از اون موضوعاتی است که کش دادنش نگاه خیلی ها رو دگرگون کرده و دید خیلیها رو منفی کرده که اگه ظاهره نکنن در ناخودآگکاهشون باقی می مونه.
  • نگار ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    پس چرا پیداش نمی کنید؟!
  • حسین ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    به نظر من این اسیدپاشی و نتایجی که قراره از این اقدام گرفته بشه که یک جور فرافکنی هم هست شبیه ماجرای قتلهای زنجیره ای هستش. - عدم توفیق دولت راستگویان در وعده هایی که به مردم داده. - شکست مذاکرات هسته ای - فشار اقتصادی به مردم - کابینه و مشاوران اکنیتی حسن روحانی و... بگذریم...
  • ماندگاری ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    کار صهیونیست هاست
  • علی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    «طبق تحقیقات به عمل آمده ۲ فرضیه درباره عامل حادثه اسیدپاشی مطرح شده، نخست اینکه این فرد یک بیمار روانی بوده و یا اینکه فرد اسیدپاش با هوشیاری و علم به جرم این اقدامات را انجام داده است». ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    پیداش نکنن هزینه این همه تحقیق و تفحصل و جلسات رو بدید بره چشاش رو عمل کنه والاااااااا
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    یا روانی یا سالم مسئله این است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس