کد خبر 360100
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

خسرو حيدري معتقد است استقلال امير قلعه نويي در نيم فصل دوم فاصله فني و امتيازي خود با ساير مدعيان را نشان خواهد داد.

به گزارش مشرق، استقلال در چند بازي گذشته نتوانسته عملکرد خوبي در نتيجه گيري داشته باشد و اين مساله باعث انتقادات زيادي از اين تيم شده است.

خسرو حيدري يکي از بازيکنان باتجربه اين تيم مدعي است استقلال تاکنون هم چندان از نظر فني عملکرد بدي نداشته و اين درحالي است که در نيم فصل دوم با توجه به حضور تمامي بازيکنان و اضافه شدن چند بازيکن جديد فاصله زيادي با مدعيان خواهند گرفت.

پيستون راست استقلال درباره تفاوت ليگ امسال و فصل گذشته اينطور پاسخ داد: نمي‌توان گفت ليگ امسال افت زيادي کرده است. شايد توقع بيشتري از ليگ ايران باشد اما همانطور که مي‌بينيد مدعيان همان تيم‌هاي گذشته هستند و استقلال، فولاد و تراکتور مطابق فصل گذشته در کورس قرار دارند.

وي ادامه داد: با اين وجود نمي‌توان گفت ليگ امسال تفاوت زيادي داشته و خيلي هم فرق نکرده است.

شماره دو استقلال درباره ديدار تيمش مقابل صباي قم که به تساوي رسيد، گفت: بازي پاياپايي بود و البته ما موقعيت و فرصت بيشتري داشتيم که تنها يکي از آنها تبديل به گل شد. با توجه به شرايط بازي بايد از همان گل دفاع مي‌کرديم که متاسفانه خيلي زود گل تساوي را خورديم.

وي در ادامه گفت: در نيم فصل دوم تيم‌ها انگيزه بيشتري براي نتيجه گيري دارند و با اين تفاسير بايد تمرکز بيشتري داشته باشيم و حتي از تک گل‌هاي مان نيز به خوبي دفاع کنيم.

حيدري با اعلام اينکه استقلال در نيم فصل دوم شرايط بهتري خواهد داشت گفت: تيم در نيم فصل دوم کامل خواهد شد و نقاط ضعف‌مان هم با بازيکن جديد پوشيده مي‌شود. تيم‌هاي اميرخان در نيم فصل دوم خيلي بهتر کار مي‌کنند و اين مساله به ما کمک مي‌کند تا به هدف‌مان برسيم. البته اکنون هم شرايط بدي نداريم و جزو سه تيم بالاي جدول و با بازيکناني که داريم مطمئنا مدعي اصلي هستيم.

حيدري درباره ديدار اين هفته‌شان مقابل تراکتورسازي گفت: بازي سختي خواهيم داشت اما تيم ما استقلال است و بازيکنان بزرگي داريم که بايد در اين روزها به تيم کمک کنند. تلاش‌مان را دو برابر مي‌کنيم و اميدوارم دست پر برگرديم.

پيستون راست استقلال درباره عملکرد اين جناح تيمش که با حضور او و فخرالديني به نقطه اتکاي اصلي آبي‌پوشان تبديل شده، گفت: از عملکرد خودم تقريبا راضي‌ام و همانطور که گفتيد با حضور فخرالديني زوج خوبي در اين جناح ساخته‌ايم. البته حريفان سعي مي‌کنند اين جناح را ببندند و کارمان سخت شده است.

وي افزود: بايد تلاش‌مان را بيشتر کنيم و بتوانيم مقاومت حريف را بشکنيم. با ميلاد از همان اولين بازي زوج خوبي ساختيم و اميدوارم در بازي‌هاي آينده بتوانيم بيشتر به تيم کمک کنيم.

خسرو حيدري که در جام جهاني جزو بازيکنان اصلي ايران بود درباره انتقاداتي که اين روزها به عملکرد ملي‌پوشان مي‌شود گفت: صد در صد اينطور نيست که بي انگيزه شده باشيم. وقتي بازيکني در جام جهاني بازي مي‌کند بايد از اسم خودش دفاع کند و تمام تلاش ما هم همين است.

وي افزود: انگيزه زيادي داريم و البته بازي با بازي فرق دارد و به طور مثال در بازي با پديده من سه پاس گل دادم که شهباززاده فقط يکي از آنها را تبديل به گل کرد. اگر کمي جفت‌مان خوش شانس بوديم او هت تريک مي‌کرد و من هم هر سه پاسم گل مي‌شد و روز خوبي براي استقلال رقم مي‌زديم. فوتبال همين است و تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم که بيشتر از پيش به استقلال کمک کنيم.

حيدري در پايان گفت: مطمئن باشيد استقلال خيلي بهتر از چيزي که تاکنون نشان داده عمل خواهد کرد و من به عنوان کسي که شاگرد اميرخان بوده سعي خواهم کرد بهترين بازي‌هايم را براي اين تيم انجام دهم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس