کد خبر 359953
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

یک کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ باران تا امشب در پایتخت خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمال، شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز و مرکزی بارش باران همراه با رعد‌و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است همچنین در مناطق مرتفع این مناطق بارش برف خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز بارش‌ باران از نوار غربی کشور کاسته می‌شود ولی همچنان در سواحل شمال و مرکز بارش باران خواهیم داشت همچنین در روز پنج‌شنبه در شمال شرق، شرق بارش باران و در ارتفاعات تگرگ خواهیم داشت.

یک کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید پیش‌بینی شده است در واقع در نیمه شرقی کرمان، هرمزگان، شرق یزد، شرق خراسان رضوی، شرق سمنان و شرق اصفهان  وزش باد شدید داریم.

گودرزی بیان کرد: برای قزوین و جنوب البرز و تهران امروز و فردا وزش باد شدید و محسوس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دریای خزر امروز و خلیج‌فارس امروز و فردا مواج است، اظهار داشت: آسمان امروز تهران ابری همراه با بارش باران و رعدو برق پیش‌بینی شده است که این امر تا امشب ادامه دارد و در روز پنج‌شنبه و جمعه در تهران بارندگی نداریم.

یک کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از صبح فردا تا جمعه در تهران کاهش دمای محسوس خواهیم داشت و همچنین دمای هوای تهران در پیشینه امروز 8 و در کمینه 4 درجه سانتی‌گراد است و فردا نیز در پیشنیه 9 و در کمینه یک درجه سانتی‌گراد و جمعه در پیشینه 12 و در کمینه صفر درجه سانتی‌گراد است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس