سایت کنفدراسیون فوتبال ایران در گزارشی به معرفی مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران پرداخته و او را یکی از بزرگترین سرمایه‌های این تیم دانست.

به گزارش مشرق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی علیرضا جهانبخش، مهاجم جوان تیم ملی فوتیال ایران پرداخته و در این باره نوشته است: علیرضا جهانبخش که با بازی کردن در زمین‌های خاکی در خیابان‌های خارج از تهران، پایتخت ایران رشد کرده است، رونالدو، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل را الگوی خود می‌داند.

او با آرزوی تبدیل شدن به یک مهاجم، بزرگ شد و در حالی که تنها 21 سال سن دارد، اکنون خودش را در فوتبال اروپا تثبیت کرده و در چند بازی ملی برای ایران زیر نظر کارلوس کی‌روش نیز به میدان رفته است. او بدون شک یکی از بزرگترین سرمایه‌های فوتبال ایران است.

این مهاجم جوان پس از چند سال سپری کردن در ایران به باشگاه نایمخن هلند رفت. به گفته رئیس باشگاه داماش در ایران، مبلغ انتقال جهانبخش به این باشگاه در شرایط سخت مالی کمک کرده است و از زمان گلزنی او برای نجات باشگاه جدیدش از خطر سقوط به دسته دوم زمان زیادی نمی‌گذرد.

جهانبخش که به عنوان یکی از برترین بازیکنان جوان در اردیویزه (لیگ هلند) شناخته شده، تمایل بسیاری از باشگاه‌های انگلیسی را به خود جذب کرده است. منچستریونایتد و چلسی از تیم‌هایی هستند که شایعه تمایلشان به جذب این بازیکن به گوش می‌رسد.

جهانبخش در سال 2014 یکی از چند بازیکن جوان هیجان‌انگیزی بود که در تیم ملی فوتبال ایران برای سفر به جام‌جهانی حضور داشت؛ هر چند او در هیچ یک از بازی‌ها در ترکیب اصلی قرار نداشت اما در هر سه مسابقه به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.

تیم ملی با در اختیار داشتن وی در کنار کریم انصاری‌فرد و رضا قوچان‌نژاد، دیگر مهاجم جوان تیم ملی ایران که در هلند بازی کرده است، چند مهاجم هیجان‌انگیز را در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اختیار خواهد داشت.

این مهاجم قد بلند و باریک اندام که سرعت و مهارت خوبی دارد، امیدوار است که بتواند به تیم ملی کشورش برای رسیدن به اولین قهرمانی در آسیا پس از سال 1976 کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس