کد خبر 359511
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

استقلال پس از کسب تساوي در دو هفته مداوم اکنون به دنبال برد، در بازي هاي بسيارحساس تراکتور و پرسپوليس است.

به گزارش مشرق، محمود فکری مربی استقلال در مورد کسب دو تساوی پشت سر هم گفت: فوتبال را نمی‌ توان پیش‌بینی کرد، مثلا بازی با صبا می‌ توانستیم برنده میدان باشیم ولی متاسفانه بچه ها بعد از گلی که به ثمر رساندند از آن خوب حفاظت نکردند و گل تساوی را در دقایق آخر دریافت کردند. آنها باید با چنگ و دندان از گلی که زده بودند محافظت می‌ کردند.

او در مورد دیدار با تراکتورسازی در هفته چهاردهم ادامه داد: نتیجه را نمی‌ توان از الان پیش‌بینی کرد، یک وقت هایی در فوتبال تیم ها از بازی های سبک نتیجه نمی‌ گیرند و بالعکس، دو بازی ای که پیش رو داریم یعنی بازی با تراکتور و پرسپولیس باید هر طور شده با برد تمام کنیم.

دستیار قلعه‌نویی در مورد احتمال پخش نشدن دربی نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر مسوولین به توافق نرسند این اولین باری است که دربی از تلویزیون پخش نمی‌ شود، برنامه فدراسیون مبنی بر پخش نشدن بازی ها به این دلیل نبود که هواداران را به استادیوم ها بکشانند چون همانطور که می‌ بینید هواداران زیادی از بازی ها استقبال نمی‌ کنند. یکی از دلایل حضور نداشتن هواداران در استادیوم ها این است که خیلی ها از آنها به اینترنت دسترسی ندارند، یکی دیگر از مشکلات هم مساله رفت و آمد، برای خیلی ها صرف نمی‌ کند که بیایند و از نزدیک بازی ها را ببینند.

فکری درباره مصدومیت رمضانی و شایعاتی که در مورد جایگزین های او شنیده می‌ شود افزود: پس از مصدوم شدن علیرضا رمضانی نام بازیکنانی که قرار است جایگزین او شوند شنیده می‌ شد ولی فعلا هیچ تصمیمی در این باره نگرفته ایم، این را هم بگویم که رمضانی بازیکن زیر 23 سال و سهمیه امید استقلال است. خیلی ناراحت هستم که او نمی‌ تواند به خاطر مصدومیت سنگینی که برایش پیش آمده ما را همراهی کند ولی هر اسمی که در مورد جایگزین او شنیده می‌ شود شایعه است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس