کد خبر 359476
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

کلاهبردار ۱۲۰ میلیاردی که در ماجرای قیر کلاهبرداری کرده و به امارات گریخته بود پس از دستگیری به کشورمان بازگردانده شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، رئیس پلیس بین‌الملل ناجا از استرداد یک کلاهبردار ایرانی از کشور امارات خبر داد که به اتهام جعل، پولشویی و کلاهبرداری به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال متهم بود.

سردار «مسعود رضوانی» با اشاره به دستگیری تبعه ایرانی به اتهام کلاهبرداری در امارات اظهار داشت: پلیس بین‌الملل ناجا با استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی و پلیسی خود توانست این مرد را که متهم به کلاهبرداری است از کشور امارات متحده عربی به کشور مسترد کند.

وی افزود: پلیس بین‌الملل با توجه به اعلام مرجع قضایی -شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان- این شیاد را به اتهام جعل، پولشویی و کلاهبرداری به مبلغ 120 میلیارد ریال تحت پیگرد بین‌المللی قرار داد.

به گفته این مقام ارشد انتظامی پس از انجام بررسی‌های لازم و جست‌وجو در بانک‌های اطلاعاتی، این مرد در کشور امارات ردیابی و مراتب به اینترپل این کشور اعلام شد. پلیس امارات بنا به درخواست پلیس بین‌الملل ایران، مرد شیاد را مورد پیگرد قرار داد به طوری که وی هنگام تردد در فرودگاه دوبی شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی امارات ارجاع داده شد.

رضوانی تصریح کرد: این مرد پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس کشور امارات و سیر مراحل قانونی به کشور ایران بازگردانده شد. این مرد در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) پس از سیر مراحل اداری در فرودگاه و انجام تحقیقات فنی و تخصصی به پلیس اطلاعات فرودگاه تحویل شد.

وی تأکید کرد: این کلاهبردار پس از انجام سیر مراحل قانونی به شعبه قضایی رسیدگی‌کننده پرونده در اصفهان تحویل داده می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس