کد خبر 359294
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳

رییس فدراسیون فوتبال گفت:همه چیز درباره اردوی تیم ملی در بروجن منوط به نظر کی روش است.

به گزارش مشرق، صبح روز شنبه نامه ای در حمایت از محمد مایلی کهن در رسانه ها منتشر شد. نامه ای که امضای برخی افراد پای آن، از همان زمان انتشار صحت و سقم نامه را مبهم کرده بود.

حمایت از محمد مایلی کهن که در چند ماهه گذشته همواره توپخانه اش علی دایی را هدف گرفته بود، به وسیله افرادی همچون علی کفاشیان، سعید کنگرانی و نیکی کریمی کمی عجیب به نظر می‌رسید.

علی کفاشیان  در گفتگو با کاپ در این باره عنوان کرد: من از وجود این نامه بی خبرم، هیچ نامه‌ای را در حمایت از مایلی کهن امضا نکرده ام و اگر چنین نامه‌ای وجود داشته باشد، بدون شک امضای من زیر آن نامه جعلی است.

وی درباره سفر اخیرش به چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای برگزاری مجمع به شهرکرد سفر کرده بودم و البته از کمپ بروجن هم بازدید کردم، همه چیز درباره اردوی تیم ملی در بروجن منوط به نظر کی روش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مصطفی بروجن ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    من از الان به شما می گوییم که نمیام چون بوروجن از نظر امکاناتی بسیار پایین و بدلیل بام ایران بودن هوای خیلی سردی دارد که قابل تحمل شاید برای تیم ملی نباشد. البته اگر بیاید خوشحال می شویم
  • بيژن ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    شكايت وزير ورزش از دائي به حمايت از مايلي كهن انجام شده وگرنه چرا حالا اينكار انجام شده است؟؟؟در هر دو مورد حق با اسطوره علي دائي است وكسي نميتواند پابر روي حق بگذاردوعلي دائي در نهايت پيروزميدان است.يا علي مدد.انشاالله.
  • مهدی پ ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام به نظر من بروجن جای مناسبی هست برای تمرینات تیم ملی واقعا شهر ستان بروجن امادگی زیادی برای پذیرایی از بچه های تیم ملی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس