کد خبر 358884
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

بیمه رازی با کسب عنوان نخست مرحله نهایی لیگ برتر جایزه بزرگ کشتی باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش مشرق، مرحله سوم و نهایی رقابت‌های لیگ برتر جایزه بزرگ کشتی باشگاه‌های کشور از روز گذشته در سالن ابن سینای همدان آغاز شد و بعدازظهر به پایان رسید که در پایان تیم بیمه رازی با کسب عنوان نخست این مرحله عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در مجموع به خود اختصاص داد.

تیم بیمه‌رازی با هدایت غلامرضا محمدی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در آخرین دیدار خود با نتیجه 7 بر یک از سد گاز مازندران گذشت و با 270 امتیاز در مجموع 3 مرحله عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تیم گاز مازندران با 260 امتیاز دوم شد و کفایتی مشهد نیز با 200 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

بدین ترتیب تیم‌های بیمه رازی، گاز مازندران و کفایتی مشهد که موفق به کسب عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها شدند جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب کردند. به تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب 100، 60 و 40 سکه تمام بهار آزادی اهداء خواهد شد.

نخستین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کشتی آزاد روزهای 5 تا 7 آذرماه در شهرستان جویبار برگزار می‌شود که به تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب 25، 15 و 10 هزار دلار جایزه اهداء می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس