کد خبر 358791
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید پیام صادقیان به کمیته انضباطی این باشگاه احضار خواهد شد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا سیاسی درباره حرکت پیام صادقیان در بازی با پیکان اظهار کرد: من بازی را ندیده‌ام و نمی‌توانم درباره حرکت صادقیان اظهارنظری کنم. منتظر هستیم تا سرمربی و سرپرست تیم گزارش‌شان را به کمیته انضباطی ارائه دهند تا در این‌باره تصمیم‌گیری شود.

وی تأکید کرد: ما قطعاً صادقیان را به کمیته انضباطی باشگاه دعوت می‌کنیم تا درباره حرکتی که بعد از تعویض انجام داد توضیحاتش را ارائه دهد.

سیاسی همچنین درباره خداحافظی صادقیان از پرسپولیس نیز گفت: این موضوع در صفحه اینستاگرام صادقیان مطرح شده و از نظر من سندیت ندارد. باید با خودش صحبت کنیم تا از صحت آن اطمینان حاصل کنیم. بعد از اینکه از تصمیم صادقیان اطمینان پیدا کردیم درباره جدایی‌اش از پرسپولیس تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    جون خودتان همه را قلع قم کردین همین صادقیان که بهترین بازیکن ماست را از دست ندین
  • reza ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    آقای سیاسی پیام بازیکن محبوب ماست بر عکس شما که مدیر محبوب ما نیستی.پس لطفا به پیام احترام بزارید. همچنین آقای درخشان و آقای سیاسی خواهش میکنیم به فکر برگشت ایمون زاید به پرسپولیس باشید او علام کرده که بازیکن آزاده و علاقه ی زیادی به بازگشت به پرسپولیسی و گلزنی برای تیم محبوبش داره. تو شرایطی که بازیکن تمام کننده ی خوب نداریم ایمون زاید بهترین بازیکنه و میتونه به پرسپولیس خیلی هم کمک کنه. خواهشا از دستش ندید
  • حسن ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    من یک استقلالی هستم ولی خوشحالم که امثال پیام صادقیان در استقلال نیستند . شما ببینید ایشان تا حالا چقدر به تیم پرسپولیس لطمه وارد کرده ؛بازیکنی عصبی با حاشیه فراوان جز ضرر چیزی عاید این تیم نخواهد کرد . درتیم استقلال گاهی مجتبی جباری چنین رفتارهایی را داشت ومن خوشحالم که دیگر ایشان در تیم استقلال نیست .از طرفدارا پرسپولیس میخواهم مربی خود را در این شرایط حساس حمایت کنند .
  • سامان ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    وقتي قحطي فوتباليست باشه امثال اين ها ميشن فوتباليست وگرنه اين كه فوتبال نيست . ماسفانه حتي يك فوتباليست هم تو اين مملكت نداريم ، نميدونم اينا به چيشون مينازن ، آخه تو ايران فوتبال نيست مگه شما مسابقات فوتبال اروپا ، آمريكا يا اسن همين كره و ژاپن نميبينيد كه اينجوري دور ورميدارين . آدم انقد بي ظرفيت ، تنها اين آدم نيستا همشون چه در پرسپوليس چه در استقلال و چه تراكتور و ... بابا شما دارين توي زماني بازي ميكنين كه سطح بازيكنان ما تو اين مملكت بسيار پايينه . تو 4 تا ضعيف كمي بهتر بودن كه ادعا نداره ، ظرفيت داشته باشين ، متاسفانه ظرفيت فوتباليست هاي ما در همين حده و به بالاتر نخواهند رسيد .
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    بابا جمعش کنید این بساط لهو لعب فوتبالو سر کارید همه
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    خدا وکیلی حیفه پیام صادقیان رو از دست بدیم.پیام یکی از بهترین بازیکنان تیمه پرسپولیس خواهش میکنم تا اونجای که ممکنه با پیام مدارا بکنین.
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    اي كاش آقايون سياسي و درخشان خداحافظي كنند
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    ای کاش یه ذره به مدیریتتون فکر کنید بی عرضگی از مدیریت و سرمربی تیمه
  • ضد ماستمال ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    این آقای سیاسی احتمالا آبروی کشور و مردمو نبرده بودند ؟ احتمالا برای مبارزه با بهایی ها ، سلطنت طلب ها ، منافقین و صهیونیست ها شهید ندادیم ؟ خون شهید پر ؟ ماستمالی شد ؟ ایشون به کجا وصل هستند که با خود شیمون پرز یا نتانیاهو هم دیدار کنند ماستمال می شه ؟ تو این فوتبال صدتا یه غاز و فاسد ما معلومه که سیاسی ها جایگزین مدیران خوب و صادقیان ها جایگزین بازیکنان خوب می شوند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس