مالک باشگاه استیل آذین با ارسال پیشنهادش به رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حق پخش خبر داد.

پیشنهاد هدایتی به کفاشیان برای حق پخش
به گزارش مشرق، حسین هدایتی در پاسخ به اخبار منتشر شده در سایت یاهو  و سایت های داخلی کشور اظهار نظر جالبی داشت که می توانید در ذیل ملاحظه فرمائید.
حسین هدایتی ضمن تسلیت سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین گفت: حیف نیست در این ایام سوگواری که می توانیم عزاداری برای امام حسین (ع) و یارانش داشته باشیم به امور دنیوی و مسائل شخصی و خصوصی دیگران بپردازیم مگر تضمینی وجود دارد که محرم سال آینده در قید حیات با شیم مواظب باشید که خیلی زود دیر می شود. از عاشورا درس بگیرید که با دروغ و نیرنگ و تهمت عزیزترین بندگان خاص خدا را به شهادت رساندند. در مقابل این عزیزان ما که چیزی نیستیم.

اما در مورد این خبر ثروت اعلان شده منتسب به ما و استیل آذین ایرانیان که سهامی عام می باشد متعلق به همه خانواده و عموم سهامداران هولدینگ است. یادمان باشد ثروت امانت است دست ما و چگونگی استفاده کردن از آن مهم است ممکن است فردی از مال دنیا چیز قابل توجهی نداشته باشد ولی آنقدر به آن وابسته باشد که نتواند از آن وابستگی رها شود و عده ای هم انشاءلله هستند که ثروت دارند ولی با انفاق و دستگیری و خدمت رسانی به هم نوع خود عدم وابستگی به مال دنیا را از خود نشان می دهند.

ضمناً هولدینگ استیل آذین ایرانیان در بخش صنعت، ساختمانی – انرژی – کشاورزی و آبزیان – فرهنگی، ورزشی و خیریه از 36 سال پیش که فعالیت آن را  آغاز کردیم مشغول به خدمت و اشتغال زایی است تا پایان خرداد ماه سال آینده چندین پروژه نیروگاه – کارخانه تولید قیر – لبنیات – دامداری در اردبیل  و استانهای مختلف راه اندازی و شروع بکار خواهد کرد .

این شرکت برای شفاف سازی مالی در حال افزایش سرمایه و برابر بند 1 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که آحاد مردم در آن بایستی مشارکت داشته باشند به زودی بخشی از سهام هولدینگ استیل آذین ایرانیان که سرمایه و دارائیهایی بیش از این اعداد اعلامی را دارد از طریق فرا بورس به علاقمندان عرضه خواهد شد تا هموطنان عزیز من در منافع و تلاش همکاران من در 14 استان بهره مند شوند یادمان باشد انسان جز از کار و تلاش و لطف خداوند به جایی نخواهد رسید . همانطور که بارها گفتم دو شرکت از مجموعه های ما از تسهیلات بانکی با وثیقه ملکی استفاده کرده اند که بعضاً تسویه حساب شده یا تعیین تکلیف و تقسیط شده که عدد آن زیر یک در صد از سرمایه دارئیهای مجموعه های ما می باشد.

تولید کننده و تجار واقعی این کشور بایستی با همکاری بانک های کشور کار، تلاش و اشتغال زایی کنند .فرق بین تسهیلات گیرنده با وثیقه ملکی و رعایت موازین قانونی به آن دسته که بطور غیر قانونی و بدون وثیقه ملکی تسهیلات می گیرند بسیار است.

هدایتی در رابطه با خرید باشگاه ختافه نیز افزود: در حال بررسی و کارشناسی هستیم. اگر انشاء الله این اتفاق به نتیجه مورد نظر برسد مطمئنا به نفع فوتبال و جوانان علاقه مند به ورزش کشورمان خواهد بود. البته باید به عرض دوستان برسانم قیمت ها و گمانه زنی های اعلام شده در سایتهای مختلف در رابطه با قیمت 55% از سهام این باشگاه کذب محض و غیر واقعی است و قیمت واقعی آن پایین تر از اعداد و ارقام اعلامی است.
در رابطه با عدم اطلاع رسانی برخی سایت‌ها در این خصوص همین قدر بگویم که هیچ یک از این سایتها به درآمدها و حق پخش تلویزیونی این باشگاه اشاره ای ننموده اند. باشگاههای فوتبال در اروپا در آمدهایی دارند، بعنوان مثال در همین فصل از محل پخش بازیهای ختافه در لالیگا در آمد قابل توجهی عنوان شده که از بیان آن معذورم.

مالک باشگاه استیل آذین در خصوص عدم پخش بازیهای لیگ برتر و موضوع اختلاف بین فدراسیون و صدا و سیما هم گفت: طی نامه ای پیشنهادی به آقای کفاشیان نموده ام که در صورت موافقت مشکل پخش حل خواهد شد.
هدایتی در پایان افزود: از عزاداران عزیز خواهشمندم در این ایام عزیز ما را از دعا فراموش نکنید . یا علی

منبع: سایت استیل آذین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • واقعا که ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    تیتر زدی پیشنهاد هدایتی یک ساعت توضیحات بی خود آوردی آخر سر هم پیشنهاد رو نگفتی مسخره کردی خودتو؟
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    آقای هدایتی بجان خودت من جوان دم بختم نه شغل دارم و نه کار حسابی یه کمکی به من بکن تا زنده ام دعای عاقبت بخیری برات میکنم
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    مردی داداش
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    این آقا کارخانه چاپ اسکناس دارد که اینقدر راحت و بی دغدغه خرج می کند؟!! حتما گفته من جای صدا و سیما پول پخش رو میدم !!!
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    حاج حسين تا اين وزير هست بيا و بيخيال شو
  • محمد ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    شمااگر نیاز به دعا داشتید.اینهمه پول به گردن کلفت هانمی دادید.وبه نیازمندان کمک میکردید.تاشایدعاقبت به خیرشوید. متاسفانه پول نه تنها بدردتان نخورد. انشااله بلای جانتان نشود.
  • محمد ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    پيشنهاد بنده به كفاشيان خود فدراسيون يك شبكه ماهواره اي بخرد خودش بازيها را پخش كند كل درآمدش هم مال خودش باشد
  • یوسف ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    ماشالله حاج حسین
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    درود به معرفتت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس