کد خبر 358378
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

مرتضي فلاحتي جزء بازيکناني است که در ليست مازاد ملوان از او اسم برده شد و اکنون او و افرادي که نامشان در ليست قرار دارد دچار مشکلاتي شده اند و اجازه تمرين به آنها داده نشد.

به گزارش مشرق، فلاحتی در مورد شرایطش و لیست مازاد گفت: امروز که سر تمرین رفتیم مسیلویچ به من گفت که شما حق نداری با تیم تمرین کنی و اگر با تیم تمرین کنی من تمرین را تعطیل می کنم و ما هم رفتیم کنار زمین نشستیم و تمرین را نگاه کردیم. واقعا من از این حرف مسیلویچ تعجب کردم. مسیلویچ پیش از این جریانات رابطه اش با من به گونه ای دیگر بود اما الان این طوری با من صحبت می کند. نکته جالب این است که حتی به من گفتند که بعد از این می‌سپاریم تو را به داخل زمین تمرین راه ندهند در حالی که من هنوز با تیم قرارداد دارم و بازیکن این تیم هستم. این حرف ها را در حالی به من زده اند که هیچ چیز را به ما اعلام نکرده اند و هر کس در رسانه ها یک مصاحبه ای می کند و ما خبر ها را فقط در رسانه می خوانیم.

فلاحتی در مورد شیوه برخورد با بازیکنانی که در لیست مازاد قرار گرفتن گفت: من از بچگی در تیم پایه های ملوان بودم و بچه انزلی هستم و از شهر دیگری نیامده ام. من 50 % از قرارداد سال گذشته را از این تیم طلب دارم و نگرفته ام اما برای ملوان بازی کردم. این شیوه برخورد با ما نامناسب است. آنها با این شیوه دارند با آبروی ما در فوتبال بازی می کنند. اگر قصد دارند که بازیکنی بهتری را جایگزین ما کنند بهتر است صاف و رک به ما بگویند و با ما تسویه کنند نه اینکه بخواهند با این شیوه ما را از ملوان دور کنند و هر روز در جایی بخوانیم و از زبان کسی بشنویم که در لیست مازاد قرار داریم. آنها برای اینکه بخواهند بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کنند باید رضایت ما را جلب کنند و گرنه نمی توانند بازیکنی را جایگزین ما کنند. اگر می خواهند با این شیوه و با بی احترامی ما را از تیم کنار بگذارند شیوه اشتباهی را در پیش گرفته اند.

فلاحتی در مورد اینکه آیا با محجوب تماس گرفته پاسخ داد: من با تلفن آقای محجوب تماس گرفتم ایشان حتی جواب اس ام اس من را هم نمی دهم و وقتی به دفتر ایشان رفتم تا در مورد لیست مازاد سوال کنم اجازه صحبت و ملاقات را هم به ما ندادند. آقای محجوب اگر ما را در لیست مازاد قرار داده بیاید و کتبی این را به ما اعلام کند و با ما تسویه حساب کنند تا ما هم حساب کار خودمان را بدانیم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس