کد خبر 358319
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

در ایستگاه دهم لیگ برتر فوتسال، تیم‌های محمد کشاورز و وحید شمسایی در اصفهان رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش مشرق، بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتسال طی دو روز پنجشنبه و جمعه در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد و بعد از آن لیگ به دلیل حضور تیم ملی در جام‌جهانی کوچک، چند هفته تعطیل خواهد شد.

طبق برنامه این هفته صدرنشین میهمان مقاومتی‌ها خواهد بود، البرزی‌ها که تهدید کرده‌اند اگر بعد از این بازی حمایت مالی از آنها صورت نگیرد، از لیگ کناره‌گیری خواهند کرد‌، با وجود شرایط مالی بحرانی‌شان، از انگیزه‌های فراوانی برای این دیدار برخوردارند.

آنها بعد از اینکه شهرداری ساوه با همه بحران‌هایش ماهان تندیس را شکست داد، به این خودباوری رسیده‌اند که در لیگ امسال صدرنشین و قعرنشین فاصله زیادی با هم ندارند.

دبیری که بازی هفته گذشته‌اش را با باخت پشت سر گذاشت، این هفته میزبان شهروند ساری است، اصغری‌مقدم این هفته باید تیمش را مقابل سیدمهدی ابطحی بچیند، تیمی که رفته رفته شرایط بهتری کسب کرده است.

تیم خوراکچی نیز در ساوه به مصاف فردوسی خواهد رفت.

روز جمعه نیز فرش‌آرا و میثاق در مشهد برابر هم قرار می‌گیرند، مس سونگون تیم مدعی لیگ 93، به مصاف منصوری خواهد رفت، به مصاف تیمی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و کم‌کم چون سال‌های گذشته به جمع مدعیان پیوسته است.

اما دیدار حساس این هفته در اصفهان برگزار خواهد شد، در جایی که شاگردان محمد کشاورز میزبان شاگردان وحید شمسایی خواهند بود، روزگاری این دو، در تیم ملی و در تیم‌های باشگاهی کنار هم قرار گرفته‌اند، کشاورز دفاع کرده و شمسایی حمله، حالا این دو هر دو کار را از شاگردان خواهند می‌خواهند، دفاع و حمله به وقت لزوم.

برد این مسابقه وضعیت تیم‌ها را در جدول تغییر خواهد داد، هر دو تیم با پیروزی در این میدان می‌توانند رفته رفته به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

برنامه بازی‌های هفته دهم لیگ برتر به شرح زیر است:


پنج شنبه 8 آبان- ساعت 16

* مقاومت البرز - ماهان تندیس قم

* دبیری تبریز - شهروند ساری

* شهرداری ساوه - فردوسی مشهد

جمعه 9 آبان- ساعت 16

* حفاری اهواز - پایاسازه تبریز

* فرش آرا مشهد - میثاق تهران

* گیتی پسند - تاسیسات دریایی تهران

* مس سونگون - شهیدمنصوری قرچک
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس