کد خبر 358190
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تیموریان باید سعه صدر داشته باشد، ما او را دوست داریم و می‌خواهیم در استقلال حفظ شود.

به گزارش مشرق، کامران صاحب پناه در مورد ناراحتی آندارنیک تیموریان از باشگاه استقلال و اینکه باشگاه تعهداتش را عمل نکرده است و گفته می شود باشگاه های ایرانی و قطری با او مذاکره کرده اند، اظهار داشت: امیدوارم که این خبرها شایعه باشد و تا جایی که من می دانم در مفاد قرارداد هیچ کدام از بازیکنان استقلال این نیست که به دلیل مشکل مالی می توانند جدا شوند.قرارداد هیچ بازیکنی مشروط نیست.

وی افزود: یک زمانی یک بازیکن از عدم پرداخت مطالباتش از فصل گذشته یا سال های گذشته ناراحت است و یک زمانی از مطالبات امسال. من باید بگویم که قرارداد بازیکنان برای امسال طبق قول و قراری که گذاشته شده پرداخت می شود. در مورد مطالبات سال گذشته هم باید بگویم به بازیکنان اعلام کرده بودیم که حتی الامکان و به مرور زمان آنها را پرداخت می کنیم اما هیچ قولی مبنی بر اینکه این مطالبات امسال و در مدت کوتاهی پرداخت می شود را نداده ایم. ما خود را ملزم می دانیم که پول بازیکنان مربوط به سال گذشته را بدهیم اما زمانی برای پرداخت آن تعیین نکردیم. این که خیلی زود این پول را پرداخت کنیم از توانمان خارج است. من فکر می کنم نسبت به این قضیه سوبرداشت شده است.

صاحب پناه در مورداینکه بالاخره در جریان قرارداد با تیموریان فقط نظری جویباری نقش داشته یا اعضای هیات مدیره هم بوده اند، گفت: قطعا آقای نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه بوده و زحمات زیادی هم کشیده اما این طور هم نیست که اکنون نظری را تنها بگذاریم. کسی که پولش را بخواهد نیازی به حرف ندارد و وقتی ما قراردادی را امضا کردیم متعهد به آن هستیم. در این زمینه نگرانی نباید وجود داشته باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه شاید بین نظری جویباری و تیموریان بابت نحوه پرداخت پول توافقاتی صورت گرفته که هیات مدیره از آن خبر ندارد، گفت: اگر نظری جویباری چنین توافقی کرده باشد تیموریان باید شرایط را درک کند و اگر حرفی هم دارد خود نظری را سیبل کند و با او مشکلات را حل کند. بهترین کار همین است. البته من بعید می دانم چنین چیزی باشد و قطعا امضای نهایی به عهده افشارزاده بوده و قطعا آقای افشارزاده چیزی را امضا نمی کند که از عهده باشگاه خارج باشد. اگر هم قول شفاهی داده شده باشد مطمئن باشید در طول فصل عملی می شود.

صاحب پناه در پاسخ به این سوال که آیا این شیوه اعتراض تیموریان را می پسندد گفت: نه این رفتار مورد پسند من نیست ولی از تیموریان می خواهم که سعه صدر داشته باشد. او از خانواده استقلال است و باید این مسائل در خانواده حل شود.

وی در اینباره که اگر او در حال مذاکره با سایر تیم ها باشد واکنش استقلال چه خواهد بود، تصریح کرد: تیموریان با ما قرارداد دارد و برای مجوز بازی باشگاه استقلال باید این کارت را صادر کند. من بعید می دانم که چنین اتفاقی رخ دهد. ما به آندو احترام می گذاریم. باز هم به اوتوصیه می کنم که این کارها را نکند. او را دوست داریم و می خواهیم در استقلال حفظ شود. باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات بیشترین زمان را برای او گذاشته پس به همین دلیل او هم احترام این مسئله را حفظ کند و از همه مهمتر نظری جویباری برای تیم زحمت کشیده و احترام او را نگه دارد.

صاحب پناه در ادامه این گفت و گو در خصوص اینکه نظرش در مورد خصوصی شدن استقلال درحالی که هنوز مسائل مالی این باشگاه شفاف نشده چیست، گفت: برای امر واگذاری قطعا باید حساب های مالی شفاف شود و شفاف شدن مسائل مالی هم باید بر عهده متخصصان امر باشد. حسابرسی استقلال در سال 91 صورت گرفته و خود سازمان حسابرسی این کار را کرده و درصدد هستند که حساب های مالی سال 92 را هم بررسی کنند. قطعا گزارش حساب های مالی را در اختیار سازمان خصوصی می گذاریم. خود سازمان خصصوی قطعا تا زمان یکه همه چیز شفاف نباشد اقدامی برای واگذاری نمی کند.

وی در پایان در مورد اینکه وقتی بازی های لیگ از تلویزیون پخش نمی شود امکان این هست که اسپانسر استقلال قصد فسخ قرارداد داشته باشد، گفت: به هر حال ما باید امکانات لازم را برای درآمدزایی اسپانسر مهیا کنیم. ما به عنوان استقلال مسئولیم و باید این قدر درایت داشته باشیم اسپانسر از کجا باید پول داشته باشد. ما نمیتوانیم شرط ضمن عقد را رعایت نکنیم. این اسپانسر از کجا باید پول خودش را تامین کند؟!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس