کد خبر 357976
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

در تازه‌ترین ویدیوی منتشر شده داعش، گروگان انگلیسی با قدم زدن در خیابان‌های شهر کوبانی از تحرکات داعش در این شهر سخن می گوید.

به گزارش مشرق، در تازه‌ترین ویدیوی منتشر شده داعش، یکی از گروگان‌های انگلیسی در حالی نشان داده‌ شده که در خیابان‌های شهر جنگ‌زده کوبانی در حال قدم زدن و سخن‌ گفتن از تحرکات داعش است.

به نوشته روز سه‌شنبه روزنامه «تایمز» انگلیس، «جان کانتلی» 43 ساله در حالی که در خیابان‌های شهر کوبانی قدم می‌زد خطاب به بینندگان گفت نیروهای داعش بعد از به سرقت بردن سلاح های «نیروی هوایی ناامید آمریکا» بر این شهر تسلط یافته‌اند.

براساس این گزارش، عکاسان و خبرنگاران گروگان‌گرفته شده داعش برای اهداف تبلیغاتی تکفیری‌های داعش بارها به‌بازی گرفته‌شده و در ویدیوهای منتشر شده این گروهک تروریستی دیده می‌شوند.

تروریست‌های تکفیری داعش از سال 2012 تا کنون به کشتار علیه مردم و دولت سوریه مشغول بوده و از اواخر خرداد ماه سال جاری با تسلط بر برخی نواحی عراق به کشتار و جنایت‌های وحشیانه علیه مردم عراق از هر نژاد و مذهبی مشغولند.

این افراطیون تکفیری تا کنون دو خبرنگار آمریکایی گروگان گرفته‌شده به نام‌های «جیمز فولی» و «استیون ساتلوف» و دو امدادگر انگلیسی به نام‌های «دیوید هینز» و «آلن هنینگ» را سربریده و فیلم این جنایات غیرانسانی را منتشر کرده‌است.

«جان کانتلی» دیگر گروگان غربی داعش، خبرنگار انگلیسی است که در سال 2012 دوبار به دست تروریست‌های داعش در سوریه به گروگان گرفته شد که بار اول موفق به فرار و بار دوم مجددا اسیر و تا کنون در اسارت این افراطیون بوده‌است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    دو بار گروگان گرفته شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس