عصائب اهل الحق عملیات آزادسازی «جرف الصخر» را با نام "انتقام خون ابوکوثر" آغاز کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از ابنا، در حالی که نیروهای غربی موسوم به "ائتلاف ضد داعش" با انجام حملات بی فایده، موجبات تمسخر خود را فراهم آورده و حتی گاهی اسلحه و مهمات به داعشی ها رسانده اند، ارتش عراق با حمایت گروههای شبه نظامی، نیروهای مردمی و عشایر این کشور یکی از بارزترین و بزرگ‌ترین عملیات نظامی خود را با پیروزی به پایان رساند.

این عملیات شامگاه جمعه دوم آبا‌ن ماه 1393  با نام "عاشورا" و بدون کمک نیروهای غربی آغاز شد که در آن علاوه بر کشته و مجروح شدن حدود 300 تکفیری داعش، منطقه راهبردی و مهم "جرف الصخر" در شمال استان بابل آزد شد.

ارتش عراق در این عملیات نشان داد که می تواند با پیروی از فرامین مرجعیت بیدار شیعه، از "ائتلاف های یهود و نصاری" بی نیاز شود و با اتکا بر شجاعت گروه‌های مقاومت داخلی پرچم «فان حزب‌الله هم الغالبون» را برافرازد؛ آنگونه که «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق گفت: ما با این عملیات توانستیم نظر کشورهای خارجی را نسبت به قدرت نیروهای نظامی عراقی عوض کنیم.

شهیدی که عملیات اخیر ضدداعش به نام او بود+عکس

در این میان، گروه "عصائب اهل الحق" از اصلی‌ترین گروه‌های حاضر در میدان نبرد بود که عملیات خود را نام "انتقام خون ابوکوثر" آغاز کرد و ضربات مهلکی بر پیکره گروه‌ تروریستی داعش وارد آورد

ابوکوثر کیست؟

شهید «ابوکوثر» یکی از فرماندهان ارشد این گروه اسلامی بود که در بهمن ماه سال 1392 در منطقه جرف الصخر به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

به همین دلیل نیز عصائب اهل الحق عملیات آزاد سازی این شهر را با نام این شهید والامقام کلید زد که به لطف خداوند متعال، رشادت‌های رزمندگان و فرماندهان این گروه به بار نشست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پيروز ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    اينا اشتباها اسلحه نميرسونند بلكه ماموريت دارند اينكارارو انجام بدند وقتي به بچه هاي سپاه بدر حمله ميكنند و هفتاد نفر ازاونا را ميكشند اشتباهي نيست مسلم بدونيد درست درست كار انجام ميدند اما بعد اعلام ميكنند ما اشتباها اينكارو كرديم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس