کد خبر 357483
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

تیم فوتبال ذوب‌آهن با شکست استقلال خوزستان موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی صعود کند.

به گزارش مشرق، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن در اهواز در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که با نتیجه 3 بر 2 به نفع ذوب آهن به پایان رسید و استقلال خوزستان در زمین خود در اهواز از جام حذفی ایران حذف شد. این دیدار از ساعت 15 روز یکشنبه 4 آبان در وزرشگاه غدیر به مصاف هم رفته اند.

ترکیب دو تیم:

استقلال خوزستان:

 پرویز کریمی، محمد طیبی، مجید حیدری، رامین خسروی، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی، ایمان باصفا، مهدی مومنی، هادی خنیفر و دیابارا

سرمربی: عبدالله ویسی

ذوب آهن: 

محمد رشید مظاهری، کارلوس سانتوز، اکبر ایمانی، علی همام، قاسم حدادی فر، قاسم دهنوی، مهرداد قنبری، محسن مسلمان، مهدی رجب زاده، اسماعیل فرهادی و هادی محمدی

سرمربی: یحیی گل محمدی

تیم داوری:بیژن حیدری، کمک‌ها: سعید زارع و قهرمان نجفی

گزارش لحظه به لحظه این دیدار:

نیمه اول:

 دو تیم به خاطر حذفی بودن جام محتاطانه بازی میکنند و شاهد بازی سردی هستیم که اکثرا توپ در میانه میدان جریان دارد.

دقیقه23:از جناح راست بازیکنان ذوب آهن سانتر کردن و اکبر ایمانی ضربه سر زیبایی را به سمت دروازه استقلال روانه کرد و پرویز کریمی با یک مهار استثنایی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 25: علی همام کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 35:یه حرکت خوب از سمت راست انجام شد و پاس خوب فرهادی به قاسم دهنوی رسید و قاسم دهنوی یک تو سر توپ زد و با یک ضربه فنی دروازه پرویز کریمی را گشود.حالا تیم میزبان یک بر صفر عقب افتاده است.

دقیقه 42:مهرداد قنبری کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 45: هادی خنیفر توپ سرگردان درون محوطه جریمه را گل نکرد تا یک موقعیت فوق العاده را از دست دهد.

دقیقه 46: داور بازی پس از گذشت یک دقیقه از وقتهای تلف شده سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد.

نیمه دوم: 

دقیقه 47: مهدی رجب زاده ضربه اول را در محوطه جریمه به سمت دروازه استقلال زد اما توپ را کریمی برگرداند و توپ دوباره به خود مهدی رجب زاده رسید و رضا کاردوست مهدی رجب زاده را ازپشت شارژ کرد و مهدی رجب زاده به زمین افتاد تا داور پنالتی اعلام کند.داور علاوه بر رضا کاردوست به پرویز کرمی بخاطر اعتراضاتش کارت زرد داد.البته صحنه بسیار مشکوک بود و همه هواداران در ورزشگاه به تصمیم داور اعتراض دارند.

دقیقه 48 مهدی رجب زاده پنالتی که خود گرفته بود را به گل تبدیل کرد و ذوب آهن را 2 بر 0 جلو انداخت.

دقیقه 49:سیف اللهی به جای ایمان باصفا برای استقلال خوزستان وارد زمین شد.

دقیقه ۵۶ :شوت سیف اللهی رو مظاهری با واکنش خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه 62:محمد طیبی در صحنه ای که مهدی رجب زاده تک به تک با دروازه شده بود بر روی او خطا کرد و داور محمد طیبی را اخراج کرد.حالا کار برای تیم میزبان بسیار سخت شده و باید حدود 30 دقیقه کار را 10 نفره ادامه دهند.

دقیقه 66:سیف اللهی کارت تازه وارد کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 67:حجت چهارمحالی به جای دیابارا وارد زمین شد.

دقیقه 71: مهدی رجب زاده کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 75: محمدرضا مهدوی در یک ضربه ایستگاهی توپ را بر روی دروازه ذوب آهن سانتر کرد و میثم مجیدی از اشتباه مظاهری دورازه بان ذوب آهن هنگام خروج خود نهایت استفاده را کرد و فاصله را به حداقل رساند.

دقیقه 75:مرتضی تبریزی به جای اسماعیل فرهادی وارد زمین شد.

دقیقه 78:باقر هاشمی به جای  خنیفر وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی رو به مهدوی دادند.

دقیقه 85:مرتضی تبریزی  از جناح چپ حرکت کرد و  شوت محکمی زد و شوت محکم او را پرویز کریمی با کمک تیر دروازه مهار کرد.

دقیقه 86:مرتضی تبریزی یک پاس فوق العاده خوب به قاسم دهنوی داد که قاسم دهنوی این موقعیت فوق العاده را با زدن توپ  در دستان دروازه بان از دست داد.

دقیقه 88:پاسکاری و یک دو زیبای قاسم حدادی فر و رجب زاده باعث شد تا حدادی فر تک به تک با دروازه استقلال شود اما خروج به موقع و عالی پرویز کریمی مانع گلزنی حدادی فر شد.

دقیقه 94: مهدی رجب زاده ضربه ایستکاهی پشت محوطه را با زدن یک ضربه بسیار زیبا به گل تبدیل کرد تا حساب کار 3 بر 1 به نفع ذوب آهن شود.

دقیقه 95:در آخرین لحظات بازیکنان ذوب آهن بر روی محمدرضا مهدوی خطا کردند و داور پنالتی اعلام کرد و سیف اللهی آن پنالتی را به گل تبدیل کرد.اما فرصتی برای جبران گل سوم نبود و بازی با نتیجه 3 بر 2 به نفع ذوب آهن به پایان رسید.

حواشی:

اسکوویچ مربی تیم فولاد در ورزشگاه حاضر است.هوا در اهواز بسیار گرم است و تعداد هوادارن حاضر در ورزشگاه حدود 100 نفر تخمین زده شده اند.

دقیقه 44 بازی اسکوربورد ورزشگاه از کار افتاد.

سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در ورزشگاه در جایگاه حضور دارد.

بعد از پایان بازی نفسگیر در اهواز هواداران استقلال خوزستان در ورزشگاه علیه مربی خود عبدالله ویسی و همچنین بازیکنان تیم استقلال خوزستان شعار سر دادند.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس