کد خبر 357368
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

سرکرده گروهک تروریستی داعش با ارسال نامه‌ای به عناصر خود در لبنان و سوریه، از آنها خواست که از «البقاع»، «عرسال» و «کوبانی» عقب نشینی کنند.

به گزارش مشرق، «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی داعش به عناصر خود در لبنان، و کوبانی (عین العرب) نامه فرستاده و از آنها خواسته است که از این مناطق عقب‌نشینی کنند.

روزنامه «رأی الیوم» به نقل از منابع الرقه گزارش داد، البغدادی سرکرده گروهک تکفیری داعش نامه‌ای به عناصر خود در لبنان فرستاده و فحوای این نامه، سرزنش شدیداللحنی خطاب به هسته‌های این گروهک در لبنان است؛ چرا که هسته‌های داعش در لبنان بسیار زود با ارتش لبنان درگیر شده اند.

به گزارش این روزنامه، سرکرده گروهک داعش از بر ملا شدن شمار تروریست‌های این گروهک و میزان گسترش آنها در لبنان بسیار ناراحت است، این در حالی است که گروهک تروریستی داعش در حال حاضر به آمادگی و بالا بردن توانایی خود نیاز دارد تا درگیری.

بنا بر این گزارش، در نامه بغدادی آمده است که هسته‌های گروهک تکفیری داعش در لبنان و به ویژه «عرسال» و منطقه «البقاع» با واکنش فعالیت می‌کنند؛ به گونه‌ای که ارتش لبنان زمانی که به صورت اتفاقی «عماد احمد جمعه» سرکرده این گروهک را بازداشت کرد، عناصر این گروهک وادار به جنگ با ارتش لبنان شدند؛ درگیری که گروهک تکفیری داعش آمادگی آن را نداشت و این مسئله باعث شد که میزان نفوذ داعش در عرسال و البقاع مشخص شود و تروریست‌ها در موقعیت دشواری قرار گیرند.

رأی الیوم ادامه داد، درباره جنگ کوبانی، منابع الرقه تأکید کردند که همه سرکرده‌های میدانی داعش، نشستی برگزار کردند تا طرح عقب‌نشینی داعش از کوبانی را بررسی کنند.

به گزارش این روزنامه، عناصر داعش نیز طبیعتا این پیشنهاد را در سایه مخالفت برخی از سرکرده‌های خود در رقه در دستور کار خود قرار داده‌اند. این در حالی است که سرکرده‌های داعش در عراق این مسئله را به گروه موسوم به مجلس شورایی وانهاده‌اند که برای این مسئله پدید آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی مرادیفر ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    مرگ داعش فرا رسیده وتاریخ مصرف ان ۲۰۱۴ بود .
  • ابوالفضل ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    اینم یکی از فیلمهاشه . بخدا اگر هم واقعیت داشته باشه تا ابوبکر سر بریده نشه بیخیال نمیشیم
  • مهدی ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    حاتا که به لطف خدا داعش هر روز ضعیف تر میشه باید با محاصره همشون رو به درک بفرستن
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    لعنت به منفی دهندگان داعشی
  • رحمن ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    اینها به یهودی بیشتر شبیه هستند تا به ادیان دیگر انشاءالله بدست مومنین نسلشان از ریشه بدر خواهد آمد
  • دکتر ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    امیدوارم
  • مجید از ارومیه ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    مشکل اصلی در این میان فقط و فقط اردوغانه بعد البغدادی هستش کمکهای اردوغان قطع بشه البغدادی رسما و علنا دیگه فاقد قدرت میشه و کمکهای آمریکا و عربستان و قطر و اسرائیل بی فایده خواهد بود. پس اول از همه باید اردوغان از سر راه برداشته بشه تا نوبت البغدادی برسه.
  • امیر ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    گورتان گم از سرزمین کوبانی.برید دیگه بر نگردید به جهنم همگی
  • سارا ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    نباید به این گروه تروریست کافر مهلت بازسازی و تقویت نیرو داد, کاش می شد که حتی در زمان عقب نشینی هم آنها را تعقیب و مهلت جان زنده به دربردن از هیچ جبهه ای را به آنها نداد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس