کد خبر 357268
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

گروهک تروریستی «جبهه النصره» با هشدار درباره تشدید تدابیر امنیتی ارتش لبنان در شهر «طرابلس»، اعلام کرد که یکی دیگر از اسرای نظامی لبنان را امروز اعدام می‌کند.

به گزارش مشرق، گروهک تروریستی جبهه النصره که تقریبا سه ماه گذشته با هم‌دستی گروهک داعش به شماری از مقرهای ارتش و نیروهای ژاندرمری لبنان در منطقه مرزی «عرسال» حمله ور شده و علاوه بر کشتن دو تن از نظامیان، شمار دیگری را به اسارت گرفته بود، اعلام کرد که یکشنبه (امروز)، «علی بزال» یکی دیگر از اسرای نظامی این کشور را اعدام خواهد کرد.

گزارش وبگاه خبری «النشره» لبنان حاکی است که گروهک جبهه النصره با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر»، ارتش لبنان را نسبت به آنچه «تشدید عملیات نظامی علیه اهل سنت در طرابلس» می‌نامد، هشدار داد و مدعی شد که در صورت عدم شکستن محاصره این شهر طی چند ساعت آینده و روی آوردن به راه‌ حل‌های مسالمت‌ آمیز، مجبور خواهد شد به صورت تدریجی به پرونده اسرای نظای پایان دهد.

این گروهک تروریستی با تهدید به کشتن تدریجی نظامیان ربوده در عرسال به عنوان اسرای جنگی، مدعی شد که در آن صورت همه طوایف لبنانی هزینه مشارکت و همراهی خود با ارتش کشورشان در کشتن اهل سنت را خواهند پرداخت.

این گروهک تروریستی که ارتش لبنان را مزدور حزب الله و مقاومت اسلامی را حزبی ایرانی می‌خواند، تهدید کرد که اولین اعدام نظامیان ربوده شده در عرسال، ساعت 10 صبح امروز با «علی بزال» پیگیری خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد علی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    اللهم فک کل اسیر و وانهدم جیوش الظالمین
  • پسر ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    برای پیروزی باید قربانی داده شود
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    فعلا که نکشتن. خدا مرگشونو برسونه آدمکشای بی عقلو
  • طاها ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    خاك تو سرت با اين منطق و استدلالت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس